Ok, det har jag som sagt inte vetat tidigare. Då tolkar jag även dig som att sanningen mer troligt ligger runt mitt alternativ 1, snarare än alternativ 2. Har försökt hitta de där BB-quotesen, men eftersom sökfunktinen aldrig fungerat för mig så blir det så mycket trådar att söka igenom manuellt att det bara inte går. Får väl lita på dig. ;-)
För min del tar det bort lite av charmen med spelet om det är så. Trodde verkligen att detta spel var en "verklig" simulering, nära på en emulering, och inte bara ett enklare framräknat resultat. Då kommer nog mitt intresse för att följa matcher live minska, vilket alltid varit ett av de bästa och roligaste sakerna med detta spel.
Nä, märker att mitt intresse för spelet sjunker för varje post jag skriver. Synd att inte BB är lite mer som HT och bokar träningsmatcher och att man kan ställa in olika inställnigar för träningsmatcher och huvudmatcher, så man kan sticka huvudet i sanden i 3-4 säsonger och när man återfår ett större intresse så har man rätt bra tränade spelare ändå. Är rätt jobbigt tycker jag i perioder av lägre intresse att hålla laget flytande.