Dankjewel! Was gewoon vergeten daar nog wat over te zeggen dus leuk dat je er over begint. Ik heb geen contact gehad met 45Runner, dus ik denk dat hij mij gewoon geanalyseerd heeft en daarop zijn tactiek aangepast. Ik gebruik veruit het meest LI, maar wissel het elke keer af met een andere offense. Mijn center was vorige week het beste in vorm en scoor vaak ook goede inside scoring ratings, en misschien dacht hij dat hij een risico moest nemen om te winnen (ik dacht dat het sowieso dichtbij elkaar zou liggen). Het kan ook zijn dat hij gewoon de 2-3 zone een sterke optie vindt voor extra ID en RB, het laatste is wel een zwak punt voor mijn team. Ik ben in ieder geval blij dat ik nu zowel de competitie als de beker 2x achter elkaar heb gewonnen, daarmee kan ik me volgens mij wel bij een rijtje iconische NL managers scharen!
In de B3 gaat het ook voortvarend, ik sta 7-0 dus ik ben sowieso door, en sta 9de o.b.v. doelsaldo. Ik heb nog een redelijke lastige wedstrijd voor de boeg, maar hij heeft blijkbaar moeite gehad met de allstar week want al zijn topspelers hebben slechts vorm 7. Ik denk dus dat ik met een perfect record de volgende ronde in kan! Nu nog hopen op een gunstige matchup en de vormen top houden, en daarom blij dat ik de beker al binnen heb en daarmee de competitie niet hoef te winnen om volgend seizoen in de B3 te kunnen spelen. Mijn toppers verdienen wat rust af en toe :)
Ik heb ook mijn doel gehaald om op de Wereld pagina te komen, in de top25 nu zelfs dus dat is wel heel gaaf. Let's see how far we can go!