BuzzerBeater Forums

BB Nederland > National Team Debate Thread

National Team Debate Thread (thread closed)

Set priority
Show messages by
This Post:
00
93365.27 in reply to 93365.26
Date: 6/4/2009 3:55:07 PM
Overall Posts Rated:
506506
@ De Kandidaten, Gaan jullie op vakantie deze zomer, en zo ja hoe denk je dit op te lossen? Zullen er hierdoor problemen optreden of is maakt het niets uit.

This Post:
00
93365.28 in reply to 93365.27
Date: 6/4/2009 4:42:07 PM
Overall Posts Rated:
6868
@ De kandidaten: Ik zou graag zien, dat de communicatie tussen de NT-Coach en de scouts verbeterd wordt, omdat die (als het goed is) het meeste over een bepaalde spelersgroep weten. Dit ligt natuurlijk niet alleen aan de Coach, maar ook aan de scouts, maar toch. Zouden jullie dit ook willen verbeteren? Zo ja, hoe?

@Arsjitekt: Binnen Hattrick ben je ook erg actief. Zowel LA als coach van een DIII team. Beide van deze jobs vergen (soms) veel tijd. Hoe ga je dit alles combineren met het bondcoach-schap van BB NT-Nederland?

When I run into an invisible spider web, I instantly become a kung-fu master.
This Post:
00
93365.29 in reply to 93365.27
Date: 6/4/2009 5:18:15 PM
Overall Posts Rated:
204204
Ja ik ga op vakantie deze zomer, maar een internetcafé is altijd wel te vinden, daarnaast bestaat er ook nog altijd een telefoon met internet (al is dat wel duur)

From: Arsjitekt

To: Nick
This Post:
00
93365.30 in reply to 93365.28
Date: 6/4/2009 5:31:26 PM
Overall Posts Rated:
204204
@Arsjitekt: Binnen Hattrick ben je ook erg actief. Zowel LA als coach van een DIII team. Beide van deze jobs vergen (soms) veel tijd. Hoe ga je dit alles combineren met het bondscoachschap van BB NT-Nederland?

Dat lukt wel hoor, juist dat ik daar actief ben geeft aan dat ik blijkbaar toch wel tijd hebben. Het is dan wel een kwestie van prioriteiten stellen, het moge duidelijk zijn dat het bondscoachschap voor mijn (BB en HT-)team gaat. Daarnaast is het runnen van een team als je alles goed op de rails hebt juist niet tijdrovend.

Het LA zijn in HT neemt wel tijd maar niet superveel hoor. Zo nu en dan ten tijde van een hoofdartikel ben je er meer dan 2 uur aan kwijt, maar dat valt ook wel mee. Het zal in ieder geval geen obstakel voor me zijn.

Last edited by Arsjitekt at 6/4/2009 5:31:56 PM

From: Arsjitekt

To: Nick
This Post:
00
93365.31 in reply to 93365.28
Date: 6/4/2009 5:49:12 PM
Overall Posts Rated:
204204
@De kandidaten: Ik zou graag zien, dat de communicatie tussen de NT-Coach en de scouts verbeterd wordt, omdat die (als het goed is) het meeste over een bepaalde spelersgroep weten. Dit ligt natuurlijk niet alleen aan de Coach, maar ook aan de scouts, maar toch. Zouden jullie dit ook willen verbeteren? Zo ja, hoe?

Dat wat jij constateert, heb ik helaas ook moeten vast stellen. Ik denk dat er inderdaad te weinig gecommuniceerd word. Maar de hoeveelheid (nodige) communicatie hangt ook af van je functie binnen het team. Het is wel zo dat de hoofd scouting of de NT / u21 Coach duidelijk moet zijn dat hem altijd dingen gevraagd kunnen worden, ik denk dat dan de scouts ook sneller in contact treden met de coaches / hoofd scouting. Ook denk ik dat meer open communicatie in de vorm van het forum van "Oranje Boven" hier misschien bij kan helpen. Dit maakt denk ik communiceren er makkelijker op.

This Post:
00
93365.32 in reply to 93365.25
Date: 6/4/2009 6:26:18 PM
Overall Posts Rated:
9292
@Thijs: Waren er niet een aantal kandidaten/geïnteresseerde die de laatste paar opstellingen van het NT hebben gemaakt?

Klopt, ik hoop dat ze zich nog gaan mengen in de strijd... De deadline is zaterdagmorgen, dus er kan nog van alles gebeuren!

This Post:
00
93365.33 in reply to 93365.7
Date: 6/5/2009 5:05:18 PM
Overall Posts Rated:
22
Ik heb een vraag aan beide kandidaten:

Hoe bereiden jullie je straks voor op een wedstrijd. Welke stappen gaan jullie nemen om toekomstige tegenstanders goed door te lichten?

Kom net terug van zakenreis; sorry voor de late reactie.

Zoals altijd maak ik een analyse van te gebruiken spelers in het voorseizoen; waar de verbeteringen moet komen om beide strategieen(inside/outside) te kunnen uitvoeren. Daar waar nodig is spreek ik met de coaches af of ze mijn trainingsprogram kunnen uitvoeren...zo niet afvoeren en wel betrokken coaches aantrekken. VOORHEEN was dat zeer suc6vol maar is nu wat moelijker omdat de senioren al wat ouder zijn. De nieuwe lichting uitkoment van de U21 heeft de ouderen al goed ingehaald en dat is positief. Wat ik voorheen deed is ook degene die niet goed genoeg getraint worden overtehalen in het belang van het NT de speler te verkopen...

Alles heeft te maken met communicatie. Intern/extern en naar je tegenstanders...:D

Mocht de poule bekend woerden gemaakt ga ik kijken waar de TIE gespeeld kunnen worden en heb ik al een denkbeeldige eindstand in mijn hoofd..Tegelijker tijd ga je struinen bij de andere fora voor informatie...En kijk je naar het gedrag van je opponent coach...prive en op Nt gebied....En mocht het erop aankomen BB Mail ik hem dat zijn outside defense fantastisch is en ga ik mind games spelen..:D

yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."
This Post:
00
93365.34 in reply to 93365.9
Date: 6/5/2009 5:08:46 PM
Overall Posts Rated:
22
Wat zijn jullie doelstellingen? Finale WK?

Je krijg een reeks aan 22 jarige topspelers uit het U21 erbij.

Wij hadden de ranking van 19 in de wereld geloof ik en Thijs doet het weer een schepje boven op en staat op dit monet 13.. Gezien de goede lichting van Hammer en 3point is er genoeg potentie om te verassen..Maar ik behoud me van voorspellingen aangezien er flinke farmers aanwezig zijn bij vrij onbekende landen..

We staan er goed voor!

yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."
This Post:
00
93365.35 in reply to 93365.27
Date: 6/5/2009 5:10:26 PM
Overall Posts Rated:
22
@ De Kandidaten, Gaan jullie op vakantie deze zomer, en zo ja hoe denk je dit op te lossen? Zullen er hierdoor problemen optreden of is maakt het niets uit.

Das een makkie. Ik ga niet...:D Ik heb mijn vakantie zodanig gepland in Mei zodat ik me volledig kan concentreren op de NT...:D

Enne een Iphone doet de rest..:D

This Post:
00
93365.36 in reply to 93365.28
Date: 6/5/2009 5:16:19 PM
Overall Posts Rated:
22
@ De kandidaten: Ik zou graag zien, dat de communicatie tussen de NT-Coach en de scouts verbeterd wordt, omdat die (als het goed is) het meeste over een bepaalde spelersgroep weten. Dit ligt natuurlijk niet alleen aan de Coach, maar ook aan de scouts, maar toch. Zouden jullie dit ook willen verbeteren? Zo ja, hoe?

@Arsjitekt: Binnen Hattrick ben je ook erg actief. Zowel LA als coach van een DIII team. Beide van deze jobs vergen (soms) veel tijd. Hoe ga je dit alles combineren met het bondcoach-schap van BB NT-Nederland?

Toen ik NT coach was in het laatste seizoen; heb ik met Patjebono besproken dat het een logische zet was om de scoutingsorganisatie over te hevelen naar de coach van de U21...Aangezien zij daar het meeste baat bij hebben...en zoals bij voetbal; NBA en Major League zullen door nauw communicatie de talenten gevolgd worden en bijtijds overgeheveld worden naar de senioren...

Communicatie staat bij mij hoog in het vaandel; dus mocht je een mening hebben kan je altijd mailen(scout; newbie; coach). Ik heb altijd iedereen gemailed en hield van tijd tot tijd contact met de coaches van de NT spelers...Maar ook met Patjebono en via de fora...

This Post:
00
93365.37 in reply to 93365.18
Date: 6/5/2009 5:24:40 PM
Overall Posts Rated:
22
Puur uit nieuwsgierigheid hoor, maar waarom gaf je eerst het bondscoachschap van Nederland op voor het bondscoachschap van Japan en doe je nu weer hetzelfde andersom?

Ik gaf het op omdat we dachten dat het tijd was om een ander user in NEDERLAND te laten proeven hoe leuk het is om het te runnen. We hadden onze stinkende best gedaan om NEDERLAND op de kaart te brengen..Maar tegelijkertijd voelden we ons verantwoordelijk om de community in Nederland levendig te houden en leek het ons een goed idee om het team fris door een ander te laten regelen en de community kennis te laten maken met een ander coach. Stiekum in de achtergrond wisten dat er goede potentiele kandidaten waren. Dus waarom niet? Met trots stapte we af.. maar vlak voor de deadline begon het toch te kriebelen en zocht ik een totaal nieuwe uitdaging...We hadden NEDERLAND echt vanuit het niets opgebouwd met fantastische coaches en was benieuwd of ik het ook voor een ander land kon doen...Helaas is het NIPPON verhaal niet zoals NEDERLAND..maar toch tevredenheids percentage van boven de 70%.

En waarom ik terug ben is dat ik het nog steeds leuk vind. En NEDERLAND toch een beetje als familie beschouw...:D Zoals Van Gaal zegt: het is mijn droombaan..:D

Advertisement