BuzzerBeater Forums

Suomi - II.2 > Kausi 67

Kausi 67

Set priority
Show messages by
This Post:
11
326093.28 in reply to 326093.27
Date: 1/18/2025 1:59:34 PM
BetoniBasket
II.2
Overall Posts Rated:
25882588
Nyt osu Betonia leukaan !

En olisi koskaan uskonut, että jonkun foorumiviesti saa mulle "tipan linssiin", silleen hyvällä tavalla.

Last edited by IsoBetoni at 1/18/2025 1:59:53 PM

This Post:
11
326093.29 in reply to 326093.28
Date: 1/18/2025 9:18:52 PM
Wagner College
II.2
Overall Posts Rated:
9595
Niinpä se itsellekin aivan yllättäen monesti juolahtaa mieleen - ja laittaa ajatusketjuja liikkeelle - joku asia, mistä täällä foorumeilla tai yksityisviestillä on ollut puhe... Ja käytännössä poikkeuksetta nimenomaan hyvällä tavalla. :)
Esimerkkinä tuo sun "jokainen ihminen on laulun arvoinen"-viesti, joka on jostain syystä ponnahtanut viime päivinä useamman kerran mieleen sen luettuani. Saattaahan siihen vaikuttaa pitkä ystävyysotteluhistoria, foorumille kertomasi asiat omasta elämästäsi (josta alkaa rakentaa ajan saatossa henkilökuvaa) ja vuosien saatossa vaihdetut viestit, mutta pystyin melkeinpä kuvitella tilanteen elävästi, ja ehkä se sitä kautta jäi hyvällä tavalla sitkeästi mieleen pyörimään.. Yhtä kaikki, oli syy mikä oli, niin sulla on sana hallussa ja ne sanat kumpuaa pitkästä elämänkokemuksesta ja tietynlaisesta jämptistä ja rehdistä asenteesta - en todellakaan usko, että itse olen ainoa, joka näitä sun viestejä tykkää lukea. :)

Joten lisää vastaavia ja muunlaisia tarinoita, sekä puhetta myös muusta kun itse pelistä laitettu tilaukseen näillä puheilla! Ja tämä "Betonin sarjan foorumi" ei sitä paitsi ole onneksi mihinkään tiettyyn asiaan omistettu foorumi, joten keskustelu on vapaampaa eikä tule moitetta/huomautusta aiheesta poikkeamisesta, joten pitäkäämme (tämän sarjan, mutta kernaasti muidenkin sarjojen) managerit yhdessä huolta siitä, että tässäkin sarjassa viimein auki raotettu sanainen arkku pysyy auki koko loppukauden...

This Post:
22
326093.30 in reply to 326093.29
Date: 1/20/2025 6:40:42 PM
BetoniBasket
II.2
Overall Posts Rated:
25882588
"Runkkarista" 1/3 takana eli kaikki oman lohkon joukkueet on kohdattu. Katsotaanpa hieman kauden alun ennustetta vs. nykytilanne ?

Iso Kasi

Tuusulan Taika, ± 0
Pahalammen Pomppu, ± 0
Kekluhoitaa, +4, kauden kovin yllättäjä !
Butter Islet Wikings, -1
---------------------------------------------------------------------------------------
Liffe, ± 0
zetor, ± 0
Saskia, -3, tämän lohkon alisuorittaja

Mahti Kasi

Kaksi Tornia, +1
Rantarosvot, -1
Alligaattorit , +1
Puffers&Pelicans Ltd , +1
--------------------------------------------------------------------------------------
Wagner College, +1
BetoniBasket, -3, lohkon alisuorittaja, jota hieman pelättiin/osattiin etukäteen jopa odottaa
Ben Dover, ± 0

Last edited by IsoBetoni at 1/20/2025 6:41:13 PM