Tycker det kan vara fri lottning, men att det sämst rankade laget alltid har hemmaplansfördel.
Känns faktikst som ganska meningslösa anledningar. Tyvärr kunde jag själv inte bry mig i cupen senaste säsongen fast jag kom till semi. Ok, jag spelade faktiskt en normal där, men mer än så var det inte. Tyvärr känns cupen med nuvarande upplägg som en ganska menlös turnering. :/
Tycker det kan vara fri lottning, men att det sämst rankade laget alltid har hemmaplansfördel.Det här skulle ju ytterligare förstärka Kalle Anka-karaktären, där ett uselt lag i princip kan bli framlottat till final.
Fram med seedad lottning av tennisslag. Då kan man försöka analysera sina förväntade motståndare och försöka lägga upp en plan därefter.Hur kul är det då att från omgång ett veta att man kom på samma sida som tex HHH...???
Fram med seedad lottning av tennisslag. Då kan man försöka analysera sina förväntade motståndare och försöka lägga upp en plan därefter.
Hur kul är det då att från omgång ett veta att man kom på samma sida som tex HHH...???
Man får väl helt enkelt ställa ett tillräckligt starkt lag på banan så skickar man ut de sämre lagen ganska snabbt. Sluta chansa med TIE för att bygga stämning...