Ten aanzien van Geessink, ik denk dat passen voor Guillaume een hele goede training is. Hij moet wel 48 minuten maken (in de week) op deze positie om de maximum hoeveelheid training te krijgen.De training van Passen zet je op alleen PG onder: Training > Passen > PG
Als je net begint is waarschijnlijk een nivo 4 trainer het beste, nivo 5 is beter maar zal wel te veel kosten in aanschaf. Passen kan je voorlopig wel trainen tot uitstekend, aangezien het beste is de vaardigheden evenwichtig op te trainen zou ik dan de verre verdediging optrainen tot uitstekend (dit kan met druk uitoefenen > PG).Daarna zou ik de schietafstand van je speler verbeteren door hem op de SG positie op te stellen en de training in te stellen op (Afstandsschoten > SG) Als je hierna de vaardigheden balcontrole en passeren door middel van 1 vs 1 training optraint tot hetzelfde nivo, zou ik deze hele cyclus weer opnieuw beginnen tot sensationeel. Waarom zo zul je je misschien afvragen? Nou omdat evenwichtig optrainen de beste resultaten geeft (lees het snelst gaat) en de lonen het laagst houd