Kamp nr 5 i Trøstemesterskapet er nå unnagjort, i dagens kamp møtte vi som nevnt Bulgaria, et lag som ligger litt foran oss på rankingen. Noen spillere er fortsatt litt rustne pga skader, men det går framover. Dette gjorde riktignok sitt til at vi ikke hadde så mange valgmuligheter som ønskelig inn mot kampen, men jeg følte uttaket burde kunne gi Bulgaria litt trøbbel. Nå skulle jeg selvsagt ønske jeg kunne berette om seier idag, og det kan jeg!!!
:)
Etter en meget god første periode, så fulgte en svært dårlig andre periode. Halvveis lå vi under med 4. Tredjeperioden forble uavgjort, men i siste periode viste gutta hva som bor i de, og vi dro i land en meget sterk seier 72-67
Sjekk forøvrig innerforsvaret vårt denne kampen i kamprapporten! Det skal også nevnes at vi ikke la like mye i denne kampen som de
Bulgaria U21 - Norge U21, kampen ble spilt på The Parliament (hjemmebanen til Nøtterøy Funkadelics), 20117 tilskuere.
Sluttstilling: 67-72
Flest poeng:
Gjest Leknes - 17
Svein Teigen - 16
Oddvar Sørlie - 14
Flest returer:
Gjest Leknes - 19
Björn Svensson - 14
Marc Bjørndal - 7
Flest assists:
Erik Erstad - 4
Adrian Ahmadi - 2
Svein Teigen - 1
Oddvar Sørlie - 1
Mats Helnes - 1
Sigvart Fyhn - 1
Mange utsidepop denne uka, både for små og store spillere
Rankingen: 56
Vi har nå 4-1 i kamper og ligger for øyeblikket innenfor de 32 beste som får spille i sluttspillet. Vi har riktignok tøffe kamper igjen, så vi skal ikke ta noe for gitt. Men at vi i aller høyeste grad er med i kampen om en sluttspillplass, det kan vi trygt si
Neste mandag spiller vi kanskje den tøffeste kampen til nå denne sesongen, borte mot Portugal som er ranka som nr 24. Det er en stor skrell om vi får med oss noe derfra, men vi klarte å ødelegge nullen til Bulgaria idag, så alt er mulig
Last edited by Vinger (U21-Norway Coach) at 6/8/2015 3:35:58 PM