Ik vind het prima dat je het niet eens bent met mijn mening, maar om het nou demotiverend te noemen... vind ik ver gezocht. We bevinden met z'n alle in hetzelfde situatie als jij, eenmaal als je een trainee binnen haalt weet je nooit hoeveel geld diezelfde trainee waard is tot hij wordt verkocht, dat is het risico van trainees binnenhalen en dat zijn eenmaal feiten.
En wat betreft Neto, zijn er inderdaad niet veel vergelijkbare spelers...als er inderdaad iemand aanwezig is die 5miljoen wilt neertellen voor Neto zul je mij niet horen klagen. Een speler is zoveel waard als dat de nieuwe eigenaar bereid is om voor hem neer te tellen. Ik heb ooit al eens gezegd dat ik nooit naar de waarde van de TPC zal kijken. Ik kijk puur naar de markt en vraagprijs voor verschillende unieke spelers.
Ik probeerde niemand neer te praten, dat was volgens mij ook niet de toon die in heb uitgetypt. Het was enigzins mijn mening naar de vraagprijs die jij aan jouw spelers stelt. Ik hoop dat jij mij als meerjarige ervaren BB manager op z'n minst wel mijn mening mag laten uiten.
Ik stop er nu mee voordat deze thread te ver off-topic gaat.
edit:
Bohuslav Rádsetoulal
(12121268) is niet bepaald hetzelfde speler als Neto, maar hij zeker ook een unieke speler. Ik gebruik Bohuslav om jou te laten zien wat de markt niet wilt betalen, hij staat er al een aantal weken in de verkoop voor 4 miljoen, en niemand heeft hem dusver gekocht.
Last edited by Hero at 11/14/2012 6:06:05 PM