Ja Garnett, Pierce en Allen hebben er weer mooi wat leven in kunnen blazen. Je ziet wel dat Boston nu langzamerhand weer wat uit elkaar valt: Kendrick Perkins eerst weg, toen Tony Allen (die heel goed op zijn plek zit bij Memphis), big baby en Ray. Kendrick zat bij Boston trouwens ook veel meer op zijn plek dan nu in OKC. Vraag me af of ze nog wel 'high profile' zullen blijven.
De Clippers daarentegen gaan super, kampen zelfs met een luxe probleem: zelfs Lamar Odom lijkt zijn oude niveau weer een beetje te (willen) halen, dat was bij Dallas een ramp. Maar dat had ook niet kunnen missen volgens mij... zo een jonge, energieke en super talentvolle franchise, daar krijg je ook alleen maar een grotere presteer-drive van volgens mij. Jamal Crawford zei al een keer in een interview: "This is the most fun I've had playing since high-school". Kan me dat ook heel goed voorstellen, chemistry daar is super en dan zo een bank hebben... serieus, respect KG! Beetje niet op de wens van CP3 in lopen gaan!