Mut häh.. Onhan sun frendilistalla toinenki aamutreenijäbä, jonka päivitykset on nykyään rohkeempaa folioo ku mulla.. Tänäänkin samoja hehkutuksia ku mulla täällä aiemmin. Johtuu ehkä siitä, että duunattiin noi uusimmat tilaukset kimpassa :)
Sherlockauksesta kyl papukaijamerkki.. :)
joo oon mä senkin täältä jo sherlockannu (ainaki todennäkösesti, mikäli jengin nimi viittaa omaan oikeeseen kasvattiseuraan ja alias etunimeen:)
ja onhan noi teijän molempien postaukset aika paljon mielenkiintosempia ku ne perusmulkeroiden "Heräsin ja söin juustoleivän, seuraavaksi menen lenkille" ja sit siltä samalta tyypiltä tulee joku kuus farmvillekutsuu perään että tais se lenkkikin jäädä tekemättä. Ja niillä on ne 3-4 vakiotykkääjää jotka peukuttaa jokasen täysin turhanpäiväsen päivityksen. Ja kommentoi että "hyvä Pertti, nyt sä sit laitoit sen juuston siihen aamiaisleivälle" ja samat tyypit käy peukuttaa senkin kommentin.
mut kun ite oon niin perus laiska/"kiireinen" ettei valtamediasta poikkeavia uutisointeja ehdi/jaksa etsiä niin hyvähän se on olla joku joka ne kaivaa ja postaa eteenpäin. Ei sitä tartte kaikesta olla samaa mieltä mut kyllä se on hyvä olla tietoinen myös muista "totuuksista". Ja todennäköisesti niiden toisistaan totaalisesti poikkeavien "totuuksien" kanssa joutuu vaan toteamaan ettei tiedä mistään mitään.