1. Hoe zien jullie de invloeden van project NT op de ontwikkeling van spelers voor het U21
Ik denk dat sinds het hele project NT van de grond is gekomen, de resultaten van het U21 voor zich spreken. Waren we een paar seizoenen geleden nog kansloos op de playoffs voor de U21 toernooien, nu halen we ze, hoewel het nog niet zomaar 1, 2, 3 gaat een stuk makkelijker. Dit is een geweldige setup geweest, en hopelijk blijft het project NT zich ontwikkelen, waarbij de huidige generatie ook binnenkort zal doorstromen naar het NT.
2. Wat maakt jou een geschiktere kandidaat dan de overige 2 kandidaten.
Ik ben zeer bescheiden, en wil mijzelf niet direct ophemelen en zeggen dat ik een betere kandidaat ben. Ik heb denk ik wel een voordeel ten opzichte van Kale op het gebied van continuïteit, waarbij hij naar mijn mening zijn plannen van morgen gister alweer aangepast heeft, en ten opzichte van Peja denk ik toch net iet wat meer ervaring heb.
----------------------------------------------------
1. Wat heb je met je eigen team voor elkaar gekregen en zie je als je grootste prestatie?
Ik beschouw het als mijn grootste prestatie om Melvin Balke op zijn 20e al het U21 te krijgen. Daarnaast heb ik 2 kampioenschappen gehad, heb ik op dit moment 2 seizoenen aan .II ervaring, en ben ik na een degradatie als zeer sterk team teruggekomen in de .II, naar mijn mening als 1 van de sterkere in de divisie.
2. Wat vind je dat met het Nederlandse U21 team te realiseren valt?
Om dit goed te kunnen beoordelen moet ik eerst de skills van de spelers zien, uiteraard. Ik verwacht echter, met het huidige NT project, en de skills die ik zo nu en dan voorbij zien komen op het Oranje Boven forum, dat ik de richting waar 3pk en daarvoor Kalebam mee is ingezet, om hier verder mee te gaan. Afhankelijk van de divisie waar we in geplaatst zijn, verwacht ook ik wederom de playoffs te kunnen halen.
3. Heb je enig benul hoeveel werk het updaten van de scoutlijsten is?
Ik ben mij hier zeer goed van bewust dat dit lang zal duren. Ik ben tijdelijk scout geweest voor het project NT, beleefde hier veel plezier aan, en heb dus wel een redelijk idee hoe lang dit zal duren.
4. Wie is binnen de Nederlandse community je grootste voorbeeld?
Toen ik begon, en het spel eenmaal goed door begon te krijgen, was Arsitekt de grote man van Nederland. Ik heb in het begin ook veel hulp van hem gekregen, en moet daarom hem wel noemen als mijn grote voorbeeld. Ik probeer echter van iedereen te leren, speur de forums goed door en probeer een goed idee te krijgen van het hoe en wat.
-------------------------------------------------
Waarom denk je dat je de U21 Coach moet worden? Noem naast je reden ook jouw sterkste en zwakste punten ten opzichten van jouw mede kandidaten. (Wat maakt jou de perfecte U21 Coach voor BB NL)
Ik denk dat ik U21 coach moet worden omdat ik er volledig in geloof de ervaring, de kennis en de kwaliteiten te hebben om dit tot een succesvolle 2 seizoenen te brengen. Ik ben overtuigd van mijn eigen kwaliteiten als coach, en wil dit dan ook graag aan jullie bewijzen.
Mijn sterkste punten zijn: Ik geloof in mijzelf. Ik heb de kennis die ik nodig ben om een succesvol team te leiden. Ik ben zeer actief en sta altijd klaar om iemand een antwoord te geven. Ik sta altijd open voor opbouwende kritiek, ik ben geen computer, dus ik weet ook niet alles, en geloof in de sterkte van een community, in plaats van een monopoly.
Mijn zwakste punt ten opzichte van Kalebam is dat hij meer ervaring heeft, maar ik geloof in mijzelf, en in de 8 seizoenen dat ik nu bezig ben denk ik dat ik net zoveel kennis heb als hij.
Mijn zwakste punt ten opzichte van Peja is dat hij een goede opleider is. Hij heeft ondertussen 2 geweldige talenten getraind, waar ik blijf steken op 1.