BuzzerBeater Forums

BB Nederland > Rik Smits Bokaal: Seizoen 27

Rik Smits Bokaal: Seizoen 27

Set priority
Show messages by
This Post:
00
257762.29 in reply to 257762.25
Date: 5/9/2014 6:25:16 AM
Overall Posts Rated:
152152
Geweldig!!! Bedankt voor deze eer Magic J +1. Ik had al zo'n vermoeden dat je een review ging schrijven toen we het erover hadden gister. Heel leuk om te lezen en geeft ook heel mooi het verloop van de wedstrijd weer! Want laten we wel eerlijk zijn, als zijn PG en SG er niet zo snel uit lagen dan had ik deze wedstrijd niet gewonnen ondanks mijn CT.

En nog een andere vreugdemomentje vanochtend toen ik zag dat mijn minuten redelijk goed waren gebleven ondanks de + 90 minuten.

Last edited by The Hammer at 5/9/2014 6:26:52 AM

This Post:
44
257762.32 in reply to 257762.31
Date: 5/14/2014 4:56:25 AM
Overall Posts Rated:
408408
Nou vooruit dan ,omdat jij het bent:)

Het was een beetje lastig om er een wedstrijd uit te pikken ,aangezien er geen wedstrijden bijzitten waarvan je denkt WHOA!!
Maar ik heb toch wel eentje gevonden wat waarschijnlijk wel een spannende beker ontmoeting kan gaan worden.

Het is een treffen tussen een DBA klant en een 2e klasser,die Donderdag hopelijk gaan zorgen voor wat vuurwerk.

Flexible Flamingo's - Donar

Eerst maar eens de selectie van manager Rovali (sinds seizoen 4 ) van de Flamingo"s , de nummer 16 van Nederland wat extra aandacht geven.Zijn toppers zijn o.a :Edmunds Brona 182k (PG) Castor Comesana 97k (C) Ling Xianhong 70k (SF)

De thuisclub Donar de nummer 26 op de lijst onder leiding van Sebasfox (sinds seizoen 3) de grote jongens zijn hier o.a : Henko de Voer 104k (C) Francisco Jose Marcel Cedillo 96k (PG) Romain Pupin 71k (SG)

De vormen bij beide teams zijn niet echt optimaal ,maar denk dat het licht in het voordeel is van de Flamingo's.Manager Rovali kiest meestal uit 2 aanvals tactieken hij speeld motion of LI,ik denk dat de rede van zijn deze keuzes heeft te maken met zijn PG Brona,dit is een echte true PG met hoge passing en OD ,maar zijn sterkste kant is zeker niet het scoren van punten ,dit is ook te zien bij de statistieken waar Brona een FG van 0,276 heeft.

Ik verwacht dat Sebasfox met een LI aanval voor de dag gaat komen,hij wil heel soms ook weleens een patient spelen.Zeker omdat Henko de Voer en Wertheim samen een ijzersterk inside duo vormen ,alleen het manko is dat Wertheim slechts vorm 6 heeft, en dit weleens voor wat problemen kan gaan zorgen.

Voorspelling: Ik denk dat de Flamingo"s net de sterkere is van de 2 ,zijn vormen zijn net wat beter ,maar wat vooral in het voordeel is van Rovali is zijn bank die duidelijk meer kan brengen als de backups van Donar.
Donar heeft thuis -voordeel ,als Sebasfox een CT zou spelen en een keuze durft te maken met wedstrijd voorspellingen,kan er misschien toch wel een verrassing in lucht hangen.

Alle deelnemers veel succes Donderdagavond !!

Last edited by primoss at 5/14/2014 5:01:01 AM

This Post:
00
257762.34 in reply to 257762.32
Date: 5/14/2014 7:48:56 AM
Woodbridge Wreckers
DBA Pro A
Overall Posts Rated:
14271427
Dankjewel! Ik had gehoopt ook in aanmerking te komen voor een preview met mijn wedstrijd tegen Arsjitekt, maar zie dat hij al een league game heeft laten lopen om z'n lineup op volle sterkte in te kunnen zetten, erg flauw.

This Post:
00
257762.35 in reply to 257762.34
Date: 5/14/2014 7:59:57 AM
Overall Posts Rated:
408408
Ja ,het was een optie geweest,maar dit seizoen heeft de beker blijkbaar voor Arsji meer waarde als andere seizoenen..Vandaar dat de keus niet op jou is gevallen....

* Maar misschien dat een andere manager een preview wil maken van jullie wedstrijd

Last edited by primoss at 5/14/2014 8:05:53 AM

This Post:
44
257762.36 in reply to 257762.35
Date: 5/14/2014 9:44:00 AM
Woodbridge Wreckers
DBA Pro A
Overall Posts Rated:
14271427
Nee ik begrijp dat mijn wedstrijd niet de spannendste is, wat ik wilde zeggen is dat ik wel had gehoopt dat het spannend zou zijn als Arsji z'n starters had moeten sparen. Mocht iemand het toch leuk vinden om mijn wedstrijd voor te beschouwen (en omdat ik geen tijd had om een voorbeschouwing te doen van league game dinsdag), doe ik het ook alvast voor een andere wedstrijd:

FC Den Haag (23) VS Miami Hitte (25)

Historie
Deze twee IIde divisie toppers vechten het hele seizoen al voor de toppositie in hun conference, en deze week mogen ze het tegen elkaar opnemen in de beker. Manager Orgullo van FC Den Haag gaat met zijn start in seizoen 11 al 10 seizoenen langer mee dan manager Souljacker van Miami Hitte, die zich op zijn beurt erg snel tot de subtop van Nederland heeft gevoegd. Hij wist binnen 3 seizoenen te promoveren naar de IIde divisie, en in zijn eerste seizoen daar al de playoffs te bereiken en de laatste 16 in de beker. Orgullo heeft ook al meerdere malen bij de laatste 16 gezeten, waarvan vorig seizoen de kwartfinale het eindstation was.
In hun regular season matchups staat de stand op 2-1 voor Miami Hitte, waarbij de laatste zege naar FC Den Haag ging. In de playoffs vorig seizoen wist FC Den Haag de winst met 17 punten verschil te pakken, maar de selecties zijn intussen veranderd.

Topspelers
FC Den Haag: Ardan Suyao, C (83k); Joseph Muncy, PF (69k); Richard Roozen, SG (68k)
Miami Hitte: Ainar Vee, PG (84k); Ordan Rizanov, PF (84k); José Alfaro, SG (71k)

Blessures/vormen
Er zijn geen blessures in de selecties van beide teams. De vormen van FC Den Haag zijn voor alle spelers uitstekend op 2 na, Suyao en Roozen hebben 7 vorm. Bij Miami Hitte liggen de vormen meer rond de 8, met 2 starters die 9 (waaronder Alfaro) hebben en eentje die 7 heeft (Rizanov).

Planning
Beide teams hebben hun starters gespaard voor deze wedstrijd, dus ik verwacht dan ook de standaardopstelling voor beide teams. Beide teams hebben ook redelijke sterke tegenstanders de wedstrijden na deze bekerwedstrijd, dus ik acht de kans dat Crunchtime wordt ingezet ook niet heel groot. Ik gok dat de beleving voor beide teams ook redelijk hoog is, aangezien FC Den Haag al 8 keer met minder inzet heeft gespeeld en Miami Hitte 6x.

Tactiek
Beide teams gebruiken meerdere tactieken, alhoewel ze meer naar inside neigen. FC Den Haag gebruikt voornamelijk Look Inside en Push the Ball, waar Miami Hitte Look Inside afwisseld met Patient. Voor beide teams geldt echter dat ook hun outside aanval sterk is, met aangezien ze tot ratings van boven de 10 kunnen komen. Ook hebben beiden teams een gebalanceerde verdediging, dus het lijkt erop dat er weinig voordeel gehaald kan worden door het uitbuiten van zwaktes.

Voorspelling
Ik durf me bijna niet te wagen aan een voorspelling van deze wedstrijd, beide teams zijn erg aan elkaar gewaagd. Met maar 1 positie op de Nederlandse ranglijst en slechts 1 winst in de league tussen beide teams, en ook maar een verschil van minder dan 10% in totale DMI zou ik verbaasd zijn als de uitslag meer dan 10 punten verschil toont. Ik moet echter zeggen dat het minieme voordeel naar FC Den Haag gaat door de iets betere vormen en waarschijnlijk enthousiasme, alsmede de recente uitslagen van de onderlinge wedstrijden.

From: Rovali

This Post:
00
257762.37 in reply to 257762.32
Date: 5/14/2014 1:11:26 PM
Flexible Flamingo's
II.4
Overall Posts Rated:
168168
Second Team:
Dutch Knicks
Leuk om de lezen hoe anderen mijn team zien.
Thanx, ik waardeer het

This Post:
00
257762.38 in reply to 257762.35
Date: 5/15/2014 10:05:07 AM
Overall Posts Rated:
204204
Tja, ik denk 3point gaat nou echt wel een keer voor de overwinning in de competitie. Dus dan ga ik eens voor de beker. Laat ie weer wedstrijden lopen... , zo word hij geen kampioen.

This Post:
00
257762.39 in reply to 257762.38
Date: 5/15/2014 10:42:09 AM
Woodbridge Wreckers
DBA Pro A
Overall Posts Rated:
14271427
Je zou een voorbeeld aan hem moeten nemen ;)

Advertisement