BuzzerBeater Forums

BB Sverige > Vision U21

Vision U21

Set priority
Show messages by
From: Rosen

This Post:
00
169917.291 in reply to 169917.290
Date: 10/28/2011 3:02:11 PM
Overall Posts Rated:
7373
Nu e man ju ruggigt nyfiken på hur satsningen på säs 18 lyckats. Vi borde ha ett mycket starkare lag än tidigare säsonger nu va? Å så är det väl val också. Vem ska få äran att föra vårt U-21 till andra omgången av EM!?!

Hur ser de blivande 20-åringarna ut? kommer vi ha något att komma med säsong 19 när vi vunnit EM och tagit oss till VM?

Från nästa säsong är min plan att börja satsa på Landslagsspelare i den mån det går att få tag på spelare som fortfarande går att träna. Kanske får det plats en 18-åring också.

Men kanske får man sitta å vänta på att de fina U-21 spelarna nästa säsong kommer ut på marknaden när folk inte orkar träna vidare på dem.

Tänkte främst försöka se till att vi får fram nån spelare som är Bättre än Karl Nyborgh innan han pensioneras..

Men känner någon att de har en fin träningsbar Svensk så kan jag vara intresserad av att betala lite mer än "marknaden" om jag kan få en liten förvarning... Är ju inte så ofta det kommer ut intressanta svenskar, men när det gör det känns det som man sällan har pengarna just då..men får man veta att nån går å funderar på att sälja en potentiell svensk landslagsspelare så kanske man hinner skaka fram pengarna...

From: Rosen

This Post:
00
169917.293 in reply to 169917.292
Date: 10/28/2011 3:30:49 PM
Overall Posts Rated:
7373
Nu har jag lite mer pengar än jag hade då, men har för mig att han budades upp rätt rejält över sitt värde tyckte jag då. Han låg en bit efter med träningen redan å det var nog potentialen som lockade köparen. Nu när jag har pengar har jag inga probllem att betala lite för mycket för en svensk spelare, men helst ska ju då de pengarna "stanna" i Sverige...

Jag tror jag kommer ha svårt att göra mig av med min Polack, så helst skulle det vara en Insidespelare som jag kunde träna på outside. Tryggvesson skulle ju behöva ett par säsongers Insideträning innan man började jobba på hans outside, iaf så som jag ser på träning nuförtiden...