BuzzerBeater Forums

BB België > MVP

MVP

Set priority
Show messages by
This Post:
00
14471.3 in reply to 14471.2
Date: 1/31/2008 12:35:56 PM
Overall Posts Rated:
9696
ik hecht daar niet teveel belang aan. In ons reeks zijn degenen met veel minuten per week gewoon bovenaan kome te staan door hun hoog aantal punten, assists en rebounds per wedstrijd.

Mijn (start)spelers kregen tussen de 20 en de 25 minuten speeltijd per wedstrijd.

Ik denk dat het feit dat ik geen enkele speler zelfs al maar in de top tien van de reeksleiders heb staan, maar toch kampioen ben gespeeld wel voor zich spreekt...

Het is allemaal schoon MVP enzo, maar ik denk niet dat mijn spelers daarvoor volgen seizoen meer speeltijd gaan krijgen.
Voor mij blijft onzen Haesendonk die vele wedstrijden naar ons toe heeft getrokken, voor 33% op zijn eigen de All Star match heeft gewonnen, en duidelijk de man van de play-offs was, met andere woorden de verandtwoordelijke voor onze schonen kampioenstitel, nog altijd onze MVP.

Geen wonder dat ik zoveel vraag voor zijn transfer, eigenlijk hopen we dat we hem nog een tijdje kunnen houden. ;)

They are not your friends; they dispise you. I am the only one you can count on. Trust me.
From: FoD1
This Post:
00
14471.4 in reply to 14471.3
Date: 2/24/2009 2:00:37 AM
Overall Posts Rated:
00
hmmmm 2° jaar op rij dat mijn speler MVP van het jaar is zo hij het toch in zich hebben dan?

This Post:
00
14471.5 in reply to 14471.3
Date: 6/17/2009 3:18:45 PM
Overall Posts Rated:
00
Het zou wel leuk zijn als de resultaten van de ploeg mee doorwegen in de MVP verkiezing (en all star selectie). Dan krijg je waarschijnlijk een veel beter beeld van de spelbepalende spelers in een reeks.

This Post:
00
14471.6 in reply to 14471.5
Date: 6/18/2009 1:58:54 PM
Overall Posts Rated:
9696
Het zou wel leuk zijn als de resultaten van de ploeg mee doorwegen in de MVP verkiezing (en all star selectie). Dan krijg je waarschijnlijk een veel beter beeld van de spelbepalende spelers in een reeks.

dat is reeds het geval.

teams die beter presteren hebben over het algemeen meer supporters (fans) en de fans kiezen de MVP en all-star spelers.
Teams met meer fans hebben dus meer kans dat hun spelers verkozen worden...

They are not your friends; they dispise you. I am the only one you can count on. Trust me.