BuzzerBeater Forums

BB Poland > Przemówienia kandydatów

Przemówienia kandydatów (thread closed)

Set priority
Show messages by
From: kozlik4
This Post:
00
169158.3 in reply to 169158.2
Date: 1/11/2011 10:12:21 AM
KS Goldena
PLK
Overall Posts Rated:
40804080
Second Team:
KS Golden Grizzlies
O mnie

Cześć! Mam na imię Karol, mam 24 lata. Pochodzę z Siedlec, a obecnie mieszkam w Warszawie i studiuję automatykę i robotykę na tutejszej Politechnice. Moim największą pasją jest sport. Najbardziej lubię gry zespołowe: koszykówkę, piłkę nożna i piłkę ręczną. Lubię też pływać i jeździć na nartach. Moją ulubioną drużyną w każdej dyscyplinie sportu jest Reprezentacja Polski i to naszym „Orłom” zawsze bardzo wiernie i żywiołowo kibicuję;-)

Moja historia w BB

Moja przygoda z BB zaczęła się od końcówki 6 sezonu. Dostałem wówczas V ligową drużynę. W 11 sezonie awansowałem po raz pierwszy do II ligi. Tak naprawdę jednak moja historia w BB wiąże się przede wszystkim z pracą na rzecz Reprezentacji, z którą w roli scauta zacząłem w 8 sezonie, a którą kontynuuję w różnych rolach do dzisiaj. To reprezentacji poświęcam najwięcej czasu i to praca na jej rzecz pochłania mnie w tej grze całkowicie.

Osiągnięcia w BB

Tak jak pisałem wyżej moje istnienie w BB to przede wszystkim Reprezentacja, dlatego za największe sukcesy uważam te, które osiągnąłem dla niej, a są to przede wszystkim zawodnicy którzy wyrośli pod moim okiem, a więc podkoszowi U-21, którzy przez wiele sezonów stanowili o sile Reprezentacji U-21. Wielu z tych których kiedyś prowadziłem, lub dalej prowadzę gra także już dzisiaj w NT (Zygmuntowski, Perko, Ferkaluk), a już w bezpośrednim zapleczu czekają następni;-)

Dlaczego kandyduję?

1. Ciągle mam odpowiednio dużo CHĘCI i MOTYWACJI by się podjąć zadania bycia selekcjonerem i temu zadaniu oraz oczekiwaniu ludzi względem Reprezentacji sprostać.
2. Od dawna jestem blisko kadry i dobrze ją znam