BuzzerBeater Forums

BB Suomi > National Team Speeches / Vaalipuheet

National Team Speeches / Vaalipuheet (thread closed)

Set priority
Show messages by
From: hene10
This Post:
11
169191.3 in reply to 169191.2
Date: 1/11/2011 3:00:10 AM
Aittakorven Torjunta & Heitto
II.1
Overall Posts Rated:
22152215
Second Team:
Moltas Matsson Academy
Terppi!

Ne olis vaalit täällä taas. Allekrijoittanut taas täysillä mukana hakemassa jatkopestiä hyvin menneelle ensimmäiselle aikakaudelle.

Semmonen fiilis jäi, että homma on vielä mun osalta kesken. Kivasti on saatu "ajettua oma pelitapa" joukkueeseen ja vähä jopa muokattua pelaajistoa sen mukaiseksi, jos nyt hirveesti ei valinnan varaa olekkaan.

Paras meriitti jatkopestin saavuttamisen suhteen lienee viimeisen 2 kauden Maajoukkueen ottelut. Johdatin Suomipoijjaat kentälle 28 otteluun, joista poistuttiin kentältä voittajina 22 kertaa.

Jatkorupattelut ja lisäinfot vaalipuussa. Pistäkäähän hene ja haastajat kunnon tenttiin!

Toivotaan äänestysintoa ja vilkasta keskustelua!

From: possu
This Post:
00
169191.4 in reply to 169191.3
Date: 1/12/2011 4:29:57 AM
munkki possut
II.1
Overall Posts Rated:
210210
Hyvää päivää BB kansa!

Työnnetäänpäs oma likainen lusikkani soppaan ja ilmoittaudutaan näihin vaalikarkeloihin. Pari kertaa miettinyt olisiko hienoa valmentaa maajoukkuetta, mutta sitten ei vaan saa itteään rekisteröityä vaaleihin. Nyt se tehtiin niin eiköhän pistetä homma rullaamaan.

Miksi minut pitäisi valita MJ:iin valmentajaksi? Moni ainakin miettii ihan heti. Eihän tälläinen 3. divarin joukkueen valmentaja voi mitenkään pärjätä? Vai voiko? (Ota selvää jos uskallat.) Noo itsehän olen pelaillut kaudesta 4 lähiten buzzerbeateriä joten jonkinlainen ajatus tästä pelistä alkaa muodostua hiljattain.

Mitä tekisin erillailla kuin Hene? Noo Henehän pelasi aivan loistavasti (olen suuri fanisi) ja et tekisi oikeen mitään erillailla, mitä nytten veisin meidät jatkoon alkulonkosta, sen lupaan tai käyn kirkossa joka sunnuntai. Noo käyn muutenki joskus nii voi antaa tollasen lupauksenkin.

Eiköhän tästä voi jatkaa vaalipuussa.

Possu

This Post:
00
169191.5 in reply to 169191.4
Date: 1/12/2011 5:19:36 AM
Overall Posts Rated:
2626
Pienen tauon jälkeen ajattelin jälleen tulla mukaan vaali karkeloihin vaikka suuria muutoksia en ehkä mukanani toisikaan.

Kokemusta tästä pelistä on päässyt kertymän jo jonkin verran, kun kuitenkin kaudesta 3 olen mukana ollut. Uusille peliin mukaan tulleille omista taustoista vielä sen verran, että maajoukkue kuviot eivät todellakaan ole minulle mitään uutta vaan olen toiminut maajoukkueen peräsimessä jo aiemminkin kausilla 3 ja 4 sekä U21-joukkueen peräsimessä olin kaudet 6 - 11. Kokemusta siis ainakin löytyy ja tarvittavat kanavat pelaajien scouttaamiseen ovat kunnossa.

Uskoisin, että maajoukkueella on potenttiaalia päästä vielä ainakin askel jollei toinenkin ylemmäs ja sitä kautta vihdoin taistelemaan niin EM-kannusta kuin mukaan myös MM-karkeloihin.

En lupaa poneja maskotiksi tai hengellistä apua ylempää, mutta aikaa ja perehtymistä pelaajien taustojen selvittämiseksi sekä parhaan mahdollisen joukkueen kokoon saamiseksi teen kaikkeni.

-Oldtimer-