Aixxxxxx... Com deia el meu antic "jefe", quan us tingui ensenyats em plegareu xDDDD!
Llista d'inscrits1.BC Lacetània ...................... underekuma ........... V.200 .........
(80288)2.CA Will ............................. nowitzki_5 .............. IV.54 .........
(75485)3.C.B.Salmó ......................... inv11 .................... V.54 ..........
(134278)4.Chemistry Basketball Team ..... KASAAVUI............... V.30 ..........
(76951)5.IB exhibiciÓ ....................... 8infinit ................... III.2 ..........
(76132)6.California Bombs ................. thenumberone .......... III.16 ........
(79916)7.Easyriders ........................ chopper .................. II.2 ...........
(75382)PD:Si en comptes de "copiar - enganxar" la llista cada vegada apreteu al quadret de les cometes, ja us vindran els enllaços dels equips fets i així no es perdran i em facilitareu força la feina. Només caldrà que poseu el vostre id i llestos :-)
PD (2)= Agraïr a tothom que em felicita per la meva feina al capdavant de la Catalunya Cup, només dir-vos que no tantes felicitacions i a veure siem deixeu guanyar algún partit, que jo també vull formar part del quadre d'honor xDDD!
Apa, ja podeu seguir ;-)Last edited by underekuma at 1/16/2011 8:33:05 AM