BuzzerBeater Forums

BB Suomi > National Team Speeches

National Team Speeches (thread closed)

Set priority
Show messages by
From: hene10
This Post:
00
191456.3 in reply to 191456.2
Date: 7/26/2011 8:16:27 AM
Aittakorven Torjunta & Heitto
II.1
Overall Posts Rated:
22142214
Second Team:
Moltas Matsson Academy
Juu juu, mukana ollaan jälleen jatkoa hakemassa.

Kaikenkaikkiaan oma MJ-projekti on nyt 4 kauden mittainen, ja paria lisäkautta haetaan, homma kun on kovasti kesken.

Hypätäähän sitte tonne vaalihiekkalaatikolle vääntämään jos joku muukin kilpaan mukaan ilmaantuu...

From: ietu

This Post:
00
191456.4 in reply to 191456.3
Date: 7/27/2011 4:24:50 AM
BcEsa
III.3
Overall Posts Rated:
371371
Second Team:
BcEsa II
Hou Hou! Esat ja ietu ovat täällä taas! Tulin tuossa miettineeksi että Hene10 ei ole vielä saanut sitä himoittua kisapaikkaa neljän kauden aikana, joten olisiko oikein antaa muille mahdollisuus? Esoilla on monen kauden ajoilta pitkä maajoukkue historia, pelaajaa ollut maajoukkueessa, nuorten maajoukkuetta ollaan pidetty sen ensi askelilla melkeinpä jopa pystyssä, ollaan pari kautta oltukkin siellä u21 tiimin peräsimessä, ja nyt kaivattaisiin jälleen peliin lisää haasteita!

Muistaakseni minulla ja henellä oli kiivaat keskustelut siitä että kuinka tuota pelipaikkavastaavahommaa tulisi käsitellä, ja luulen että possulle käy myös tämä minun versio asiasta. Jos minut valittaisiin, toivoisin että nämä nykyiset/entiset paikkavastaavat ottaisivat pari lisäkautta, kun heillä on jo kokemusta asiasta.

Pelillisistä esityksistä sen verran että Esat ovat tarponeet aivan alusta asti II.4 divarissa, yleensä siellä pudotuspeleistä, mutta yleensä on jäänyt se pieni juttu puuttumaan siitä että oltaisiin päästy sinne ylimmälle tasolle asti. 13 kaudessa ollaan oltu 12 kertaa pudotuspeleissä, 3 kertaa välierissä ja 3 kertaa loppuottelussa. Hene10 kanssa on hyvät välit (luultavasti) useiden kausien takaa samassa sarjassa pelaamisesta, ja uskon että saan häneltä tarvittavat tiedot joukkueen reenauksista yms itselleni.



ietu MJ peräsimeen!!

This Post:
00
191456.5 in reply to 191456.4
Date: 7/27/2011 10:08:19 AM
Socks & Balls
III.2
Overall Posts Rated:
492492
Second Team:
Really Small Socks
Morjensta pöytään.
Päätin nyt pistää minäkin lusikkani soppaan ja lähteä ehdolle vaaleihin, kun huomasin että mieluummin vastailisin vaaliväittely -puun kysymyksiin, kuin esittäisin niitä. Maajoukkueluotsina toisin mukaan erityisesti avoimempaa keskustelua ja ihmisläheista treenin ohjausta.

Maajoukkue tarvitsee erityisesti suuremman pelaajarungon ja mikäli managereita ei tule lisää se onnistuu ainoastaan lisäämällä olemassa olevien aktiivisuutta. Tässä maajoukkueluotsit ovat avainasemassa ja näenkin että heidän tehtävinään on ensisijaisesti innostaa (BB:n) pelaajia treenaamaan pelaajia maajoukkueeseen. Mielestäni tässä ovat avainasemassa aloittelevat alasarjamanagerit koska omakin kiinnostus peliä kohtaan alkoi oikeastaan siitä, kun sain ensimmäisen pelaajan maajoukkueeseen. Jos saamme aloittelevan managerin treenaamaan pelaajan vaikka U-21:siin kasvaa hänen kiinnostuksensa peliä kohtaan ja aktiivisten managereiden määrä kasvaa. Tämä taas lisää kilpailua joka puolestaan tuottaa parempia pelaajia maajoukkueiden käyttöön.

Omasta urastani BB:n parissa sen verran että olen sahannut kakkosen ja kolmosen väliä kaudesta 4 lähtien. Tällä hetkellä majailen kolmosessa ja seuraavasta kakkosen visiitistä olisi tarkoitus tehdä hieman pysyvämpi. Maajoukkeista minulla on kokemusta lähinnä treenaamisen kautta, olenkin toiminut yhteistyössä useamman MJ-managerin kanssa joten useimpien tyylit ovat minulle tuttuja.

Jee jee!

Last edited by Iso_Massimo at 7/27/2011 10:09:42 AM