Blokken is een nuttige skill. Het verbeterd je inside defence. Het helpt vooral spelers (guards met veel driving) met help defence te stoppen.
Het probleem is echter dat blokken echt salaris vreet! Vandaar dat het gros van de managers liever niet blokken traint.
De vraag is wat voor center je wilt hebben? Wanneer je er voor kiest om een center te trainen die alleen verdedigt/rebound, echt een inside presence, dan kan je er voor kiezen om blokken mee te trainen. Wil je dat je center ook aanvallend mee kan doen? Dus wat passen, js etc dan zou ik voor max 8/9 blokken kiezen..
Houd er sowieso rekening mee dat een meervoudig allstar niet oneindig getraint kan worden qua skill points. Dit zou mogelijk zijn..
JS 6 JR 3
OD 6 HA 8
DR 8 PA 6
IS 14 ID 14
RB 15 SB 8
Met deze skillverdeling is het gewoonweg niet mogelijk om ook 15 blokken te hebben vanwege te laag potentieel.
Haal je driving en handling naar beneden naar beide 6 dan kan er nog wel een level blokken bij denk ik.
Een echte verdedigende center zoals onderstaand kan ook. Je hebt dan in totaal minder skillpoints maar je betaald meer salaris. En dan terwijl je center niet beter zal functioneren. Vandaar dat blokken dus minder interessant is voor veel managers..
JS 3 JR 3
OD 3 HA 3
DR 3 PA 3
IS 14 ID 14
RB 14 SB 14
Last edited by Maupster at 2/19/2012 7:47:23 AM
Ben je op zoek naar een BB-Buddy die jou alle kneepjes van BB bijbrengt? Neem dan deel aan het Buddy-sytem. Pm mij voor meer info