BuzzerBeater Forums

Ajuda - Català > Dubte infraestructures

Dubte infraestructures

Set priority
Show messages by
This Post:
11
324516.3 in reply to 324516.1
Date: 7/20/2024 11:39:45 AM
Súria Lakers
IV.15
Overall Posts Rated:
33363336
Second Team:
Súria Lakers II
Va, que ja he tornat de vacances i puc participar més al Fòrum, que he vist que aquests dies hi havia moviment.

Per parts:

Els tres nivells es poden anar construint per separat o és millor construir els tres de cop?

Es poden anar construïnt per separat segons les teves necessitats i economia.
En el meu cas tinc el Gimnàs al 3, la Pista d'Entrenament al 2, Botiga de Marxandatge al 3 i les altres 2 les tinc al nivell 0.

Hi ha algun ordre ideal per construir els diferents edificis?

Com abans, segons les teves necessitats, objectius i paciència.
Si per exemple, ets un equip que es basa en l'entrenament o estàs en un projecte de joves, et recomano el Gimnàs; la Pista d'Entrenament sempre està bé per no haver de destinar cap setmana a l'entrenament de Tirs Lliures i la Botiga et servirà per anar guanyant diners poc a poc al llarg de les setmanes, però em sembla que necessites unes 120 setmanes aprox per pagar l'inversaió inicial i començar a guanyar diners nets (et parlo de memoria en el número de setmanes)-

Es millor invertir en el disseny del pavelló abans que en algun edifici?

Si et sobren MOLTS diners (i parlo de milions i/o estàs tanquejant) et recomano fer el Disseny de Pavelló, però com tot en aquest joc, és quelcom que triga molt temps a treure'n profit.

La meva idea és deixar el pavelló com està i invertir en infraestructures mentre no pugi a III. Si pujo construiría 1000 més de preferent, però de moment no ho veig necessari. Ho veieu bé?

A IVª vas sobrat amb aquest pavelló, però si mai vols competir a IIIª o inclús a IIª és imprescindible que augmentis el pavelló al seu màxim (està capat a uns 22k espectadors aproximadament). Et recomano que acabis amb un pavelló similar a això:

General : 16000
Preferent : 5000
Tribuna : 500
Llotja : 50

PKT desde la Temporada 4

Para ver la imagen en mayor tamaño:
(https://i.postimg.cc/mDhxMLDX/e3700169252f336ab3c187ad4773...)
From: Sergi
This Post:
00
324516.4 in reply to 324516.3
Date: 7/20/2024 12:31:46 PM
Sertor
III.13
Overall Posts Rated:
7070
Second Team:
Sertor II
Perfecte!
Seguiré el consell de Khentar i acabaré la tribuna abans de fer la botiga.

Gràcies, companys!

Last edited by Sergi at 7/20/2024 12:42:00 PM