Benvolguts companys.
De nou em presento per a seleccionador sub-21. Soc en Romagosa, i tots ja sabeu el meu treball les dues últimes temporades en la U-21.
Intentaré fer el que he fet aquestes temporades. Treballar, treballar i treballar. Pujar el nivell de la sub-21, aprendre coses noves també, donar als que em cediu jugadors nous punts de vista dels vostres jugadors, i evidentment, posar a tó als jugadors per a l'absoluta.
Com l'any passat, conto amb l'inestimable ajut en tema de consells de Cagalló, tot un crack. Compto també amb la meva feina amb un equip de només nacionals i amb l'ajut de Pesto, que també es dedica a treballar la base i m'ajuda a rastrejar el mercat.
Em presento també, per que crec coneixer millor les possibilitats de la selecció, i puc treballar per el bé no només de la U-21, si no de tots els que integrem la lliga andorrana, com he fet les dues últimes temporades, avisant dels internacionals en venta, suggerint algun entrenament i alguna possició per als jugadors.
També us vull recordar, que els jugadors:
Josep Antoni Llorens (4653841)
Juli Bordas (4161287)
David Sagarra (4127611)
Ferran Navines (4161288)
Aleix Borràs (3276875)
Marc Peralba (3276877)
Martí Corominas (4343351)
Marc Mas (4654100)
Pol Companys (4654127)
Estaven aquesta última temporada a la U-21 i he anat informant a l'entrenador de l'absoluta de la feina de tots, i he intentat aconsellar a alguns managers de com podien millorar. Resultat, 9 jugadorassos i a més a la selecció. I els que vindran... Si vosaltres em voteu i em seguiu fet treballar per Andorra.
Gràcies per la vostra confiança.