Sobre o novo motor de xogo, penso que agranda as diferenzas entre equipos. Hoxe casi dobro en puntuacion a un V (xogaba en casa), xogando cos suplentes e drafteados poste baixo (e os meus suplentes interiores son moi panocos).
Tras os amistosos co novo motor, penso que a min me pode favorecer, xa que os meus rivais tenden a ter xogadores con moito tiro, algo de defensa exterior, pero con pouco manexo e pases.
Digo esto por que penso que o novo motor penaliza aos xogadores hiperdopados en 1/2 habilidades e beneficia a xogadores mais compensados. De feito, o base titular do meu equipo colleu 8 rebotes, que con o motor antigo non pasaba nin de grifa.
Respecto a economia, os cambios a priori tamen me poden beneficiar. Por unha parte, por que o meu estadio xa e de por si pequeno, de feito deberia amplialo, co que si baixa a asistencia, podo manter como ata agora.
O do contrato de TV, entendin que se negocia por liga, non a nivel de club. E dicir, ligas con clubs fortes resultaran mais apetecibles para os espectadores, e por tanto recibira mais diñeiro.