Ik denk dat de nieuwe coach vooral stemmen heeft vergaard door zijn originele naam, dat is eigenlijk de enige reden die ik zou kunnen verzinnen voor een team dat niet in de 1e klasse speelt en zich ook nog eens totaal niet in het verkiezingstopic laat zien.
klopt. Ofwel zijn naam, ofwel is er ook iets niet pluis, maar laten we het voorlpoig op het eerste houden zolang we geen aanwijzingen hebben voor het tweede.
Wat wel belangrijk om weten is, is dat sinds ik begonnen ben met spelen ik nog geen enkele post ervan gezien heb op een forum, maar hij/zij al wel ELKE keer heeft deelgenomen aan de verkiezingen. We kunnen dus niet zeggen dat het een nieuweling is die zich eens een keer inschrijft om te zien hoeveel stemmen hij/zij zou halen. Ik verwacht dus niet dat hij/zij zal gaan lopen, maar anderzijds is er zo weinig over bekend dat niemand kan inschatten of er voldoende activieteit zal zijn om een minimum, ofin en beter geval, iets deftig van onze U21 te maken.
Afwachten dus.
They are not your friends; they dispise you. I am the only one you can count on. Trust me.