Mucho mu , al meu entendre , aquí a Andorra lo maco és intentar no ser gaire egoista ...
M'explico :
La possibilitat de que un dels teus jugadors jugui a la selecció és GRAN , per un altre part , com ja hauràs comprobat , no sóm gaire penya al basquet ( de moment ) , així doncs , aquest joc a Andorra te un doble sentit ,
- per una part el teu equip i intentar de guanyar titols
- I per un altre part la nostra selecció , que tot i que no te quasi possibilitats contra d'altres de molt més potents , dona un especial gustillo de crear jugadors perque defensin al País , i es que si no entrenem nosaltres mateixos als possibles cracs , el nostre país mai no serà ni reconegut .... al contrari , fins i tot humiliat !!!
El meu consell , es que facis pasta , ampliis progressivament l'estadi ( que és el que et donarà pasta ) a part de la compra-venda , i quan hagis vist que t'ha donat el draft ,
Fitxis tres o cuatre bons jugadors en diferents posicions , que els aniras entrenant junt amb els futurs cracs andorrans i d'aquesta manera et quedaràs a Primera .
Hi ha gent que potser passa dela jugadors andorrans , i prefereixen de tenir un equip només de bons jugadors extrets del mercat .
Ara , que ala t'acompanyi i que facis el mes adient per la teva causa .
:-))))))