Så länge priset inte sticker över 2 miljoner kan jag nog knipa han med mitt andralag, men problemet är att jag tränar 2 guards där för framtida U21 äventyr, men skulle det funka med 1v1/JS och bra form för han? Eller ngn annan som är sugen o vill fortsätta nöta inside på han?Jag ser gärna att han tränas inside! Dock är formen mer viktig då han redan idag är en av de bättre inside-spelarna i hela kvalgruppen! Det viktiga är att han hamnar hos någon som håller uppe hans form!
Så länge priset inte sticker över 2 miljoner kan jag nog knipa han med mitt andralag, men problemet är att jag tränar 2 guards där för framtida U21 äventyr, men skulle det funka med 1v1/JS och bra form för han? Eller ngn annan som är sugen o vill fortsätta nöta inside på han?
Så länge priset inte sticker över 2 miljoner kan jag nog knipa han med mitt andralag, men problemet är att jag tränar 2 guards där för framtida U21 äventyr, men skulle det funka med 1v1/JS och bra form för han? Eller ngn annan som är sugen o vill fortsätta nöta inside på han?Jag ser gärna att han tränas inside! Dock är formen mer viktig då han redan idag är en av de bättre inside-spelarna i hela kvalgruppen! Det viktiga är att han hamnar hos någon som håller uppe hans form!Så om ingen annan svensk typ Jokehim har högsta budet ikväll, så borde jag engagera mig? Eller släppa till okej utländsk klubb?