Haha, dat is je eigen invulling. Persoonlijk vind ik de Heat niet zo heel erg leuk. Beetje te veel geld hebben en dan maar een aantal supersterren bij elkaar gooien, daar hou ik niet zo van. Net zoals de Lakers, hoewel ik ze toch wel graag in de play-offs zie (evenals de Spurs, een team om uitgesproken tegen te kunnen zijn, omdat ze zo irritant goed zijn!). Thunder daarentegen vind ik wel leuk inderdaad, maar dat vond ik al toen Russel Westbrook en Kevin Durant pas net kwamen kijken... Verder: Boston, Memphis, Chicago, Indiana, de Clippers, NY (puur en alleen vanwege JR Smith en SHEED!!) en Dallas. Daar kijk ik graag naar. Portland valt helaas een beetje uit elkaar, maar die lieten (en laten nog steeds met vlagen) fris basketbal zien toen Roy er nog speelde en fit was. Hoop dit jaar dat iedereen bij Memphis fit zal zijn en blijven tijdens de play-offs. Die gaan het dan heel ver schoppen, mark my words!
Maar ik ben het met je eens, de Bucks laten heel degelijk basketbal zien nu ze een beetje kunnen verdedigen. Ben zelf alleen niet zo van de Hollandse glorie, vandaar. Maar Sanders... ik ben fan: een ware schotblokker, daar geniet ik van, van defense, maar ze gaan in de play-offs geen rol van betekenis spelen.