BuzzerBeater Forums

BB Nederland > non BB - NBA

non BB - NBA (thread closed)

Set priority
Show messages by
This Post:
00
215673.303 in reply to 215673.302
Date: 3/5/2013 3:15:10 PM
Talentinho
DBA Pro A
Overall Posts Rated:
476476
Second Team:
De Grote Spelers
Ik zal je niet serieus nemen, doe je kennelijk zelf ook al niet ;p

This Post:
11
215673.305 in reply to 215673.304
Date: 3/5/2013 3:55:21 PM
Talentinho
DBA Pro A
Overall Posts Rated:
476476
Second Team:
De Grote Spelers
Hmm... vooruit, laat ik dan toch maar even een kleine argumentatie plaatsen waarom dit optimisme ietwat overdreven is:

Momenteel staan de Bucks 8e, wat inhoudt dat er dus 7 teams beter zouden zijn alleen al in de Eastern Conference. In de gehele NBA hebben 15 teams een beter record. In die 4-game win streak waar ze momenteel in zitten, hebben ze gewonnen van Dallas (26-33) met 5 verschil, Houston (33-28) met 3 verschil, Toronto (23-38) met 8 verschil en Utah (10-20 tijdens uitwedstrijden) met 1 verschil. Niet bijster indrukwekkende zeges!

Gedurende de play-offs gaat het spel langzamer, wordt er beter verdedigd en zul je dus een speler nodig hebben die in de 'post' wat gedaan kan krijgen. Met Reddick hebben ze aanvallend wel wat er bij gekregen, maar wie gaat er in vredesnaam verdedigen of rebounds pakken? Ze zijn gewoon te klein. Vorig seizoen hebben de Bucks elke keer pijn geleden tegen de Pacers, wie gaat David West of Paul George stoppen? Sanders is te klein om Hibbert zijn hookshot te stoppen.. bekijk alle aanvallende en verdedigende ratings maar, geen houden aan. De win-streak is een fluke

This Post:
00
215673.307 in reply to 215673.306
Date: 3/5/2013 4:53:50 PM
Talentinho
DBA Pro A
Overall Posts Rated:
476476
Second Team:
De Grote Spelers
Powerrankings zijn puur tijdverdrijf. Is een onderdeel van de marketing om mensen het hele jaar door geïnteresseerd houden in de NBA. Ik zou er geen waarde aan hechten, het is gewoon de mening en tijdverdrijf van één persoon.

This Post:
00
215673.309 in reply to 215673.308
Date: 3/5/2013 6:10:53 PM
Talentinho
DBA Pro A
Overall Posts Rated:
476476
Second Team:
De Grote Spelers
De ratings kloppen wel, alleen de plek waarop de teams in die lijst geposteerd worden is totaal niet relevant als argument in wat voor discussie dan ook.

This Post:
00
215673.310 in reply to 215673.306
Date: 3/8/2013 6:45:06 AM
Overall Posts Rated:
3838
Zo is dat... Miami is kampioen geworden met een small line-up... klein of niet, dat zegt niks. Verdedigen bestaat uit meer dan blokken of rebounden. Gewoon zorgen dat Hibbert de bal niet krijgt als hij echt een probleem zou gaan vormen. Miami met zijn kleine line-up is meester in het bieden van helpside defense, die rotatie daar is niet normaal snel en goed (helaas).

Maareh gaat het hier nou vooral om de Pacers en Bucks vanwege hun ooit Nederlandse tintje?! De Pacers, leuk teampje. Goeie aanval en verdediging. Bucks begint ook wel ergens op te lijken, maar als je nou echt van het spelletje houdt, dan kijk je toch naar andere teams?

This Post:
00
215673.312 in reply to 215673.311
Date: 3/8/2013 8:59:32 AM
Overall Posts Rated:
3838
Haha, dat is je eigen invulling. Persoonlijk vind ik de Heat niet zo heel erg leuk. Beetje te veel geld hebben en dan maar een aantal supersterren bij elkaar gooien, daar hou ik niet zo van. Net zoals de Lakers, hoewel ik ze toch wel graag in de play-offs zie (evenals de Spurs, een team om uitgesproken tegen te kunnen zijn, omdat ze zo irritant goed zijn!). Thunder daarentegen vind ik wel leuk inderdaad, maar dat vond ik al toen Russel Westbrook en Kevin Durant pas net kwamen kijken... Verder: Boston, Memphis, Chicago, Indiana, de Clippers, NY (puur en alleen vanwege JR Smith en SHEED!!) en Dallas. Daar kijk ik graag naar. Portland valt helaas een beetje uit elkaar, maar die lieten (en laten nog steeds met vlagen) fris basketbal zien toen Roy er nog speelde en fit was. Hoop dit jaar dat iedereen bij Memphis fit zal zijn en blijven tijdens de play-offs. Die gaan het dan heel ver schoppen, mark my words!

Maar ik ben het met je eens, de Bucks laten heel degelijk basketbal zien nu ze een beetje kunnen verdedigen. Ben zelf alleen niet zo van de Hollandse glorie, vandaar. Maar Sanders... ik ben fan: een ware schotblokker, daar geniet ik van, van defense, maar ze gaan in de play-offs geen rol van betekenis spelen.

Message deleted
Advertisement