er zijn volgens mij genoeg managers die in het dagelijks leven professionals zijn in verschillende werkvelden welke vanuit liefde voor dit spel ze op het juiste spoor willen zetten.
Dat gevoel heb ik ook, en ik denk dat ze gewoon een stand-alone app moeten ontwikkelen die helemaal nieuw is t.o.v. het huidige Buzzerbeater, en je kan er ook best een verdienmodel aan hangen zonder dat het longterm managers benadeeld of oneerlijk is, gewoon dat mensen kunnen betalen voor snellere progressie/niet te hoeven wachten en cosmetics zonder dat ze daar daadwerkelijk voordeel op anderen uit halen.
Ik snap dat de GE zo ingewikkeld is dat als je er een nieuw iemand aan laat sleutelen het meer kans heeft om kapot te gaan dan dat het beter wordt, maar daarom zou ik voorstander zijn voor een standalone ontwikkeling, dan heb je geen risico en kan je tegelijkertijd veel vernieuwender zijn zonder dat je alle historie hoeft mee te sleuren.
Erg jammer dat het niet veel eerder is gebeurd, maar blij dat het nu wel zover lijkt en hopelijk maken ze de juiste keuzes vanaf nu.