BuzzerBeater Forums

BB Nederland > non BB - NBA

non BB - NBA (thread closed)

Set priority
Show messages by
This Post:
00
215673.309 in reply to 215673.308
Date: 3/5/2013 6:10:53 PM
Talentinho
DBA Pro A
Overall Posts Rated:
476476
Second Team:
De Grote Spelers
De ratings kloppen wel, alleen de plek waarop de teams in die lijst geposteerd worden is totaal niet relevant als argument in wat voor discussie dan ook.

This Post:
00
215673.310 in reply to 215673.306
Date: 3/8/2013 6:45:06 AM
Overall Posts Rated:
3838
Zo is dat... Miami is kampioen geworden met een small line-up... klein of niet, dat zegt niks. Verdedigen bestaat uit meer dan blokken of rebounden. Gewoon zorgen dat Hibbert de bal niet krijgt als hij echt een probleem zou gaan vormen. Miami met zijn kleine line-up is meester in het bieden van helpside defense, die rotatie daar is niet normaal snel en goed (helaas).

Maareh gaat het hier nou vooral om de Pacers en Bucks vanwege hun ooit Nederlandse tintje?! De Pacers, leuk teampje. Goeie aanval en verdediging. Bucks begint ook wel ergens op te lijken, maar als je nou echt van het spelletje houdt, dan kijk je toch naar andere teams?

This Post:
00
215673.312 in reply to 215673.311
Date: 3/8/2013 8:59:32 AM
Overall Posts Rated:
3838
Haha, dat is je eigen invulling. Persoonlijk vind ik de Heat niet zo heel erg leuk. Beetje te veel geld hebben en dan maar een aantal supersterren bij elkaar gooien, daar hou ik niet zo van. Net zoals de Lakers, hoewel ik ze toch wel graag in de play-offs zie (evenals de Spurs, een team om uitgesproken tegen te kunnen zijn, omdat ze zo irritant goed zijn!). Thunder daarentegen vind ik wel leuk inderdaad, maar dat vond ik al toen Russel Westbrook en Kevin Durant pas net kwamen kijken... Verder: Boston, Memphis, Chicago, Indiana, de Clippers, NY (puur en alleen vanwege JR Smith en SHEED!!) en Dallas. Daar kijk ik graag naar. Portland valt helaas een beetje uit elkaar, maar die lieten (en laten nog steeds met vlagen) fris basketbal zien toen Roy er nog speelde en fit was. Hoop dit jaar dat iedereen bij Memphis fit zal zijn en blijven tijdens de play-offs. Die gaan het dan heel ver schoppen, mark my words!

Maar ik ben het met je eens, de Bucks laten heel degelijk basketbal zien nu ze een beetje kunnen verdedigen. Ben zelf alleen niet zo van de Hollandse glorie, vandaar. Maar Sanders... ik ben fan: een ware schotblokker, daar geniet ik van, van defense, maar ze gaan in de play-offs geen rol van betekenis spelen.

Message deleted
This Post:
00
215673.315 in reply to 215673.314
Date: 3/8/2013 10:15:46 AM
Overall Posts Rated:
3838
Eigenlijk niet nee. Ben meer fan van spelers. Een team kiezen kan ik echt niet. Mijn voorkeur gaat wel vaak uit naar teams die echt goed kunnen verdedigen en emotionele spelers hebben zoals een Rasheed Wallace, Joakim Noah, Kevin Garnett. Maar als ik een team moet kiezen dan zeg ik Boston in het oosten en Memphis in het Westen. Hoewel ik ook wel weer een zwak heb voor de Clippers, omdat zij altijd zo in de schaduw hebben gezeten van de Lakers en nu echt een superteam hebben. Ben namelijk ook nog altijd wel fan van Chauncey Billups (vooral toen hij in het meesterlijke Detroit speelde... met Rasheed Wallace, dat was nog eens defense)!

Maar dat laatste ben ik helemaal met je eens hoor. Ga ook zeker wel wat games kijken als de Bucks tegen de Heat uit zullen moeten komen (wat op zich ook wel heel reëel is) in de play-offs. Dan hoop ik met je mee voor een upset over de Heat!

From: Maupster

This Post:
00
215673.316 in reply to 215673.313
Date: 3/8/2013 4:41:14 PM
Overall Posts Rated:
284284
Hier is trouwens een goeie website waar je games kunt downloaden zonder dat de uitslag te zien is... dan blijft de wedstrijd spannend. De laatste maanden worden de wedstrijden alleen helaas pas twee dagen nadat ze gespeeld zijn gepost. Maar goed, evengoed leuk om een wedstrijdje vanaf te plukken.

(http://bt.davka.info/)

Ahh, Davka. Daar haalde ik vroeger ook nog games van af.. Die site is nog geen spat veranderd in al die jaren.. Bizar!

Maar, Pfff, na 2 dagen pas en daar neem jij genoegen mee??? ;)

Hier de volgende ochtend al vaak de NBA wedstrijd te downloaden.. Welke? Uhm, allemaal.

(http://forum.rojadirecta.es/forumdisplay.php?15-Partidos-...)

Last edited by Maupster at 3/8/2013 4:43:35 PM

Ben je op zoek naar een BB-Buddy die jou alle kneepjes van BB bijbrengt? Neem dan deel aan het Buddy-sytem. Pm mij voor meer info
This Post:
00
215673.317 in reply to 215673.316
Date: 3/8/2013 7:46:06 PM
Talentinho
DBA Pro A
Overall Posts Rated:
476476
Second Team:
De Grote Spelers
Ik wil niet flauw doen, maar het is volgens mij niet de bedoeling om daadwerkelijk links te geven naar sites waar je dergelijke zaken kan downloaden, daar zou BuzzerBeater mee in de problemen kunnen komen officieel.

From: Finkie

This Post:
00
215673.318 in reply to 215673.316
Date: 3/9/2013 3:06:56 AM
Overall Posts Rated:
3838
Nou ja genoegen... bij gebrek aan beter en tijd om games te kijken, maakt het allemaal toch niet zoveel uit. Maar davka is inderdaad niet veranderd. Vond het alleen wel heel fijn dat er geen spoilers zijn, maar dat is bij dat linkje van jou inderdaad ook het geval. Nais man, heb er alleen niet bij stil gestaan dat dit voor buzzerbeater een probleem zou kunnen vormen. Zekere voor het onzekere... heb mijn post weggehaald. Maar toch bedankt voor jouw linkje. Kan ik weer wat vrienden mij blij maken!

Advertisement