Ja niet alles is helemaal correct,maar ik begrijp niet zo goed hoe je dan komt met 1-3-1 verdediging.
Want ook bij motion staat dat deze verdediging de slechtste keuze is bij deze aanval.
Normaal gesproken werkt een zone verdediging welke dan ook niet zo goed ,tenminste dat word beweerd door sommige managers.
Ik denk dat ze wel werken ,alleen er zijn maar heel weinig teams die de spelers daarvoor hebben om dit goed uit te voeren.
Al je spelers moeten verdedigend gezien heel compleet zijn dus zowel OD als ID,omdat je grote mannen bijvoorbeeld moeten gaan verdedigen tegen de guards,en andersom ook natuurlijk.Daarom kiezen bijna alle managers voor een M2M verdediging ,want dat is verdedigend gezien altijd heel safe,of er nu een inside of outside aanval word gespeeld.Ik heb op dit moment ook niet de selectie om succesvol een zone defence te spelen,ben er wel mee bezig om mijn spelers zo te trainen+ een paar geschikte spelers er bij te kopen.En er komt een tijd dat ik dit eens ga uitproberen,maar dat duurt nog een paar seizoentjes.Dan kan ik een PL wedstrijd eens wat gaan testen..Toen ik pas begon met BB heb ik het wel regelmatig gespeeld ,maar dat waren vooral tegenstanders die een stuk minder waren ,en die wedstrijden win je dan toch wel...