Bona tarda!
M'agrada l'iniciativa del post, així que espero que segueixi sortint gent i ens anem coneixent!
El meu nom és el mateix que el meu usuari, cap misteri. Ni tampoc ho és que sigui de Girona
Porto aquí des que erem 4 gats, però tot i que han anat passant els anys el meu equip no ha passat mai a ACBB (i el meu pas a II ha estat molt molt fugaç de fet). Així que no puc donar gaires consells perquè en temes competitius a BB sóc bastant mediocre jaja
De fet em vaig fer el compte a BB (aprox) quan encara anava a la ESO, coincidint amb fer-me soci de l'equip masculí de bàsquet de Girona, quan va ser comprat per l'Akasvayu. Bons temps aquells a ACB però era una plantilla feta a cop de talonari que per això va desaparèixer jajaja
Ara però ha canviat molt la cosa des de llavors, amb els dos equips de bàsquet (masculí i femení) i l'equip de futbol a la màxima categoria.
A molts us he anat veient pel fòrum al llarg dels anys però no acostumo a respondre gaire, per tant sóc un usuari força desconegut. Espero seguir passant per aquí i anar fent debats ;P