heb ik ooit beweert dat het op 1,2,3 over zou zijn?
kheb ne prono gegeven van zij die gaan zakken, maar das maar ne prono. je kan een mooie ploeg hebben, maar als je niet met statestieken werken kan of/en niet logisch nadenkt, dan ga je nog niet stijgen.
ik zie, door mijn ogen, maar
I giallorossi
ploegen die het zouden kunnen ( logisch nadenken) maar waarvan de spelers nog een beetje moeten ontwikkelen:
BT the Best
Antwerp Angels
Dexia Namur
Olympiados
Silent Psycho
FC Gitsen valt bij mij uit de rankschikking, omdat hij altijd met dezelfde spelers speelt... hierdoor zijn buiten 6 spelers ( van de 14) helemaal niet in vorm, maar qua spelersgroep mag hij misschien bij die eerste groep geplaatst worden, want zijn spelerskern oogt sterk... de prestaties blijven dan wel uit, maar dat is geen reden om hem definitief uit te tellen...
Kr8 8 lijkt eht onderhand wel duidelijk wie de play-offs spelen zal en wie zich voor degradatie kan opmaken. de rankschikking lijkt er veel duidelijker ( enige onregelmatigheid is dat Plexor Magic van Tourinne Rockets gewonnen heeft, anders was er een overduidelijk orde wie de sterkste was en wie niet.
voor all duidelijkheid, dit is wat ik uit de statistieken haal, ALS JE TOT NU TOE ONDERMAATS GESPEELD HEBT, dan kan je nog steeds mijn ongelijk over jou team bewijzen. ik zou zelfs zeggen: bewijs dat ik ongelijk heb, want dit maakt het kampioenschap er alleen maar spannender op!
Revo