BuzzerBeater Forums

Pomoc - Polski > Pytania vol 14

Pytania vol 14

Set priority
Show messages by
This Post:
22
302543.324 in reply to 302543.322
Date: 10/25/2020 2:57:27 AM
Toruńskie Twarde Pierniki
PLK
Overall Posts Rated:
183183
Second Team:
Twarda Akademia
BB to bardzo specyficzna gra. Świat się zmienia, kiedyś jak powstawała to pograć online w cokolwiek i z kimkolwiek to było coś mega. I BB zostało mentalnie i fizycznie chyba w tamtym czasie. Nawet interfejs wygląda jak z początku 21 wieku.

Po prostu straciłeś motywację przez po pierwsze małą i wciąż malejaca ilości osób a po drugie co za tym idzie słabą rozrywkę i w pełni Cię rozumiem. Ja gdyby nie Huanito na początku mojej przygody to bym już w BB pewnie dawno zbocial. A gdy poznałem wiele tajników tej gry to zostałem do dziś (mimo że gram od 3 lat na poważnie, miałem konto dawno temu ale nie ogarnialem i zbocialem) i jest to jedyna gra przez przeglądarkę w którą się tak angażuje, a grałem w naprawdę wiele. Raz że sentyment a dwa że jakaś wiedzę mam i fajnie rozwijam swój klub.