Bona nit a tothom!
Com s'indica a les Regles del Joc, hi ha hagut un canvi de seleccionador:
Per al benefici de la Selecció Nacional i la comunitat en el seu conjunt, si més del 10% dels usuaris per país vota negativament i redueix la popularitat del seleccionador a menys del 25%, el procediment de substitució s'inicia automàticament (amb el següent candidat en la línia de les eleccions passarà a ser el substitut). Per als països amb menys de 100 usuaris d'un nombre mínim de 10 vots,seran necessaris per posar en marxa el procediment.
Amb un total de 13 vots (9 en contra del seleccionador per 3 a favor) i un 23% de popularitat, s'ha efectuat un canvi de seleccionador en favor al següent candidat amb més vots; en aquest cas, un servidor.
Primerament vull agraïr a tots els mànagers Andorrans que amb molt de seny heu expressat el vostre disgust amb la tasca feta per l'anterior seleccionador. Torno a tenir una altre oportunitat per portar Andorra sots21 al lloc que crec que pot estar, el top30.
No em vull centrar en la tasca d'alon, ni cal que expliqui amb detalls, totes les "pífies" comeses aquesta temporada, però us asseguro que a la pròxima temporada, la gestió de l'entusiasme serà un punt clau i serà portat de manera molt diferent.
Aquesta mateixa nit em poso amb la tasca d'actualitzar tots els jugadors u21 d'Andorra i contactar els seus mànagers.
Ha estat una temporada pràcticament perduda, però toca començar a treballar des de ja, per a la següent, tot i que no tinc gaires esperances que s'hagin adreçat els jugadors adeqüadament per la situació.
Tornar al punt que estavem (o millorar-lo), de bens egur que durà un mínim de 3 temporades.
Gràcies a tothom.