Quina nostàlgia m'ha entrat llegint el teu post, jo també vaig començar en el món del basket veient els partits de l'Akasvayu amb el Marc Gasol, Victor Sada, McDonalds (quin cognom tenia el pobre
)...
No soc d'escriure als fòrums perquè soc força tímid, però el teu post tirant-me de la nostàlgia m'ha animat!
Em presento per tots els que ja heu anat postejant: Em dic Jesús, però tothom em coneix pel mateix nick que tinc al joc.
També vaig començar a jugar a l'ESO, però al batxillerat em vaig desenganxar i ja vaig tornar amb 22 o 23 fins ara, que toco els 30. No cal dir que no he tingut gaire èxit al joc però m'entretinc
Com soc de Barcelona, tenia amics molt fans de la Penya i al final el primer partit que vaig veure va ser uns quarts de final de Copa Penya - Girona, entre Ricky i Rudy ens van liquidar ràpidament i jo entre pressió social dels amics i que l'Olímpic em quedava a prop per veure els partits (i en aquella època quasi sempre gratis o per 5 euros) vaig acabar canviant d'equip, així que ja sabeu, per aquí teniu a un fan de la Penya però que també li guarda molt d'afecte al Girona
Un plaer compartir aquest espai, amb tots vosaltres!