Ihanku niasiini potkis guaranan ja sinkin kanssa aivosumua niin pahasti persuksille, että Vantaan lähiöiden parkoursankari Yamakasin huomiset taktiset ajatukset kantautuu Taikasuolle selkeempänä kuin koskaan. Lopputuloksena Ground Zero.
Hah, Pah ja Njah. Tarkoitus oli hämätä tämän päivän Yl pelissä taktiikoilla ja kokeilla huomenna jotain muuta. Tai no alunperin ajattelin lepuuttaa koko ykkösmiehistöä huomenna, kun ei meillä todellisuudessa ole mitään jakoa, mutta kun...
Niimpä. Olihan toi luovutus ihan selvä homma. Toi YL-hämäys oli selviö; ilmeisesti puolin ja toisin. Tänään tulis niinku vastaan kärsivällistä Othmanin pelipaikka taputeltuna Storkkia tai Askolinia vastaan ja 2-3. Uus sentteri ilmeisesti vaan pakittaa ja ottaa riboja+syöttöjä ripaus.
Enkä kyllä usko, että tosissas olisit laittamassa ykkösiä kehiin, vaikka laittasinki aja korille ja miespakin. Onks sulla edes ykkösiä? 4 pelaajaa? Ja luulet pystyväs pysäyttämään Sensaatiomaisen sisähyökin? Mitä täällä tapahtuu? Kuinka isoissa promilleissa voitkaan ehdotella tappiota joko tiistaisessa kotipelissäs tai torstaina cupissa?
Pulmana on tiistainen vieraspeli hc:ta vastaan, missä en halua repsauttaa korieroa pakkaselle. Ja tietty torstainen cuppi-peli ihmisjengiä vastaan antaa olettaa, ettei viikon 2-1 saldo voi oikein muuttua suuntaan eikä toiseen?
Noh, nyt puskee niin kiperää aamupohdintaa, että joutuu vääntäytymään keittiöön. Ku tuun bäkkiin, loistaa mun kolmas silmä ja aivosähkökäyrien lukeminen onnistuu jopa kaapeleita pitkin. Täh, vittu mitä mä nyt muka naputtelen näin pitkästi jo ennen ku oon edes heränny. Voiks eiliset yrtit potkia vieläki.. noh, nyt varmistamaan homma: Pakuria, Niasiinia, Chlorella-levää, sinkkiä, macajuurta, guaranaa, nokkosenjuuri-männynsiitepölytinktuuraa, kalanmaksaöljyä, kookosöljyä, hunajaa, helokkiöljykapseli, viinirypäleensiemenöljyä, kalaharin aavikkosuolaa + pari tl omaa vihermixiä, mikä sisältää nokkosta, koivua, porkkanan naattia, kookosrouhetta, mustikkajauhetta, mäkikuismaa, kultapiiskua, puna-apilaa, maitohorsmaa, mesiangervoa, poimulehteä, siankärsämöä, iisoppia ja persiljaa.
Ahhhhhhh.. Sittemmin tulen tietämään, onko toi sun uusi ehdotus totaalisen bluffia kamaa. Kuitenkin mua kiehtois lyödä sut omavalitsemillas taktiikoilla. Ihan vaan keväistä ylimielisyyttäni :)
Last edited by Hencka_D at 3/10/2012 3:21:23 AM