Då var det lagom spännande närmaste veckorna. Möter lag som jag vinner enkelt mot med TDL och kan dessutom träna spelarna väldigt enkelt.
Komemr bli stor gäspning men så är det att spela i serie med bara två lag som kan utmana än, även om jag lyckats torska de mest obegripliga matcherna mot riktiga skräpgäng.
Farligt att säga sådär ;)
Synd att jag inte kunde vara med er här live, lyckades titta in ett par ggr under matchen och då kändes det väldigt säkert, nu när jag läser era komentarer förstår jag att så inte alls var fallet. Skönt med seger iaf.
Vad gäller uppställning så körde jag i stort sett med bästa spelarna (förutom Josefsson som är skadad) men inte på optimala positioner eftersom jag försöker få lite passing träning på mina framtida SF/PF/C.
Hade dock danielsson (min bästa PG) som backup på PG för att ge honom de minuter som blev över när Josefsson är skadad. Det verkar dock coachen helt ignorerat vilket gör att jag missar träning samt att mitt offence blev lidande när Vassilis bänkades idag...
Överhuvudtaget spelades mina starters otroligt mycket, även de med dålig stamina, lite skumt...