pitä olla todella lupava pelaja .
lähtö taidot pitä olla kunossa oliko (PG,SG,SF,PF.C) ihan sama pitä yrittä autta sen omistaja kehtiä siitä .
jos ei tyädät nä kriteeri siten ei tarvi anta sille lipu .
me olaan pieni BB kansa meidän pitä tehdä asiat eri tavalla kun nä krki maat nyt me yritätän seurata heitä muta tahti on kova ja nopea jos nillä tulle draftissä 10 todella lupava pelaja . (meillä tulle ehkä yksi ja sillä on avotomia taitoja )
Apua on turha tyrkyttää kellekkään väkisin. Kuulostaa muutenkin aika totalitääriseltä tehdä pitkiä treenisuunnitelmia sitä haluamattomille.
Mitä tarkoitat tolla lipulla palkitsemisella? Olen huomannut käytännössä, että valitettavan monelle maajoukkuepaikka merkitsee treenin hidastumista tai loppumista kokonaan. Edes sillä ei ole kauheasti väliä pelaako mies, eli tuottaako se fanituloa.
Mun mielestä ei olla mitenkään seuraamassa kenenkään toimia erityisesti. Kärkimaiden joukossa on myös pieniä maita ja isotkin maat voivat ajan myötä heiketä, kuten viime ajat näyttäisivät. Mun mielestä kannattaa vaan yrittää kehittää joka kisoihin mahdollisimman hyvä joukkue ja joskus kovat ikäluokat vaan sattuvat samaan joukkueeseen. Nytkin meillä sattui olemaan ihan iskukykyinen joukkue kisoissa, joissa monella muulla oli vähän heikommat ukot käytettävissä.
Meillä on ollut suhteellisen yhtenäinen linja nyt useamman MJ-managerin ajan. Näkisin, että se on meidän juttu, mitä monella muulla ei ole.
Muutenkin joukkueella menee nyt ihan hyvin. Ranking on ollut nousujohteinen jo toista kautta ja uusia miehiä on tulossa riveihin. Neljän kauden päässä näyttäis olevan erittäinkin hyvä tilanne miesten suhteen varsinkin tän hetkisillä "ongelma" paikoilla. Miksi nyt pitäis ruveta tekemään asioita eritavalla?
Kuten sanoin jo aiemmin U-21 touhuun en puutu, se on ihan syystä erikseen.