BuzzerBeater Forums

BB Nederland > U21 National Team Debate Thread

U21 National Team Debate Thread (thread closed)

Set priority
Show messages by
From: Maupster

To: Peja
This Post:
11
242990.35 in reply to 242990.34
Date: 6/14/2013 4:29:44 PM
Overall Posts Rated:
284284
Op basis van de antwoorden die ik zo lees gaat mn voorkeur op dit moment uit naar Sluuge.. Suuge lijkt mij iets zelfverzekerder over te komen en lijkt duidelijk te weten wat hem straks te doen staat!

Maar Peja maakt mij toch ook nog steeds nieuwsgierig. Helemaal na laatst genoemde opmerking. Ik hou wel van een beetje bluf in dit spel om écht mooie resultaten neer te kunnen zetten.. En Peja zijn twijfel kan verholpen worden met een beetje hulp tijdens de opstart.

Kale, sorry, maar je hebt volgens mij al genoeg te doen met 1,5 baan en kids en GM-schap ;)

Maar ik denk vooral dat het voor de toekomst goed is wanneer andere managers ook kunnen laten zien wat ze kunnen.. Vooral ook voor het grote NT. Toch een prettig idee dat er meerdere kandidaten zijnin de toekomst voor het NT die ook U21 ervaring hebben.
Dus mijn keus gaat zowiezo niet naar jou Kale. Maar dat heeft niks te maken met jouw skills.. Er zijn gewoon 2 goede andere kandidaten en jij kan al ingezet worden als Bondscoach voor de grote jongens wanneer nodig.

Peja en Sluuge heb ik beide ook vertrouwen in overigens. Dus ik heb er een goed gevoel over dat het hoe dan ook goed gaat komen het aankomende termijn.

Mijn definitieve stem vul ik voorlopig nog niet in!

Ben je op zoek naar een BB-Buddy die jou alle kneepjes van BB bijbrengt? Neem dan deel aan het Buddy-sytem. Pm mij voor meer info
From: Sluuge

This Post:
00
242990.36 in reply to 242990.35
Date: 6/14/2013 4:59:13 PM
Overall Posts Rated:
144144
Bedankt voor de uitgebreide uitleg en het vertrouwen Maupster. Ik zal de uitslag zondag vanzelf zien, en dat de beste moge winnen! Peja is ook een uitstekende kandidaat, dus mocht hij het leiderschap krijgen dan verdiend hij dit nimmermeer.

From: Hero
This Post:
00
242990.37 in reply to 242990.36
Date: 6/14/2013 6:38:22 PM
Overall Posts Rated:
6161
Omdat er vragen worden gesteld naar jullie presteren met je eigen team wil ik mijn visie ook wel even kwijt:

Ik vind dat alle 3 de kandidaten eigenlijk nog niet weten wat er nodig is om mee te kunnen in de top. Sluuge en Peja hebben beide nog nooit de DBA bereikt en Kalebam heeft in zijn enige DBA seizoen eigenlijk niks bewezen.
De lange termijn planningen, het voortdurend aanpassen van je eigen team, het inschatten van je tegenstanders, spelen met tegen opponenten met spelers met veel hoger salaris dan je eigen en dan toch winnen. Dat soort ervaring in de top divisie missen jullie. Maar ik hoop dat de tijd waarin jullie dat mogen ervaren snel aanbreekt.

Gelukkig voor jullie kijk ik niet naar de prestaties van jullie eigen team, maar ik kijk liever naar wat jullie hebben aan te bieden.
Na de reacties van vandaag heb ik al iemand als voorkeur boven de andere twee. Maar de keuze is nog niet gevallen.

Want ik wil toch nog eens van alle 3 de kandidaten weten:
Wat kunnen we verwachten je U21 Coach wordt .. Welke richting gaan we op?
Met de kennis die jullie hebben, wat is het hoogst haalbare doelstelling voor het U21 waarmee zou ju tevreden mee zijn?

This Post:
00
242990.38 in reply to 242990.37
Date: 6/14/2013 9:33:00 PM
Talentinho
DBA Pro A
Overall Posts Rated:
481481
Second Team:
De Grote Spelers
Coaches, wat is jullie ervaring met outside tactieken? Wat is voor jullie het verschil tussen motion/princeton? Wat gebeurt er bij de isolation tactieken en hoe zien we dat terug in het spel? Wat zijn jullie ervaringen met diverse tactieken en welk onderdeel is belangrijk om succesvol met een bepaalde tactiek te zijn?

Een vrij lastige vraag, want je wilt als eerste reageren, maar dan heb je ook de kans dat de rest knipt en plakt (en probeert te verbeteren). Als oplossing hiervoor kan je bijv. een bb-mail sturen naar mij en dat ik het online plaats, nadat iedereen een reactie heeft gegeven? Ik ben namelijk wel oprecht benieuwd naar de kennis van eenieder en ik hoop dan ook aan de hand daarvan een keuze te kunnen maken ipv populariteitsverhalen en open deuren.

From: Sluuge

To: Hero
This Post:
00
242990.39 in reply to 242990.37
Date: 6/14/2013 9:34:47 PM
Overall Posts Rated:
144144
Wat kunnen we verwachten je U21 Coach wordt .. Welke richting gaan we op?
Met de kennis die jullie hebben, wat is het hoogst haalbare doelstelling voor het U21 waarmee zou ju tevreden mee zijn?

Ik begrijp de 1e vraag niet helemaal, maar ik zal toch proberen deze te antwoorden. Zoals eerder aangegeven wil ik graag verder gaan met het traject dat door 3pk en daarvoor Kale in werking is gezet. Waar eerder een playoff spot vrijwel onmogelijk leek, hebben we de laatste paar seizoenen altijd de playoffs wel gehaald, en dat is denk ik iets waar we trots op kunnen zijn.

Ik zie trouwens net dat onze groep bekend is. Ik zal hier dus even naar gaan kijken.
Allereerst merk ik op dat we tegen de #1 van de wereld mogen, Italië. Dit lijkt mij een onmogelijke opgave om van te winnen, hoe graag je het ook zou willen. Landen als Malta, Luxemburg en Macedonië mogen geen probleem zijn. Servië heeft zijn team nog niet klaar, dus helaas kan ik hier nog geen oordeel over vellen. Kroatië heeft een sterk team, maar deze komen we pas aan het eind van het seizoen tegen, en ik verwacht door middel van opgebouwd enthousiasme dat we wel degelijk een kans maken tegen hun. Letland hebben we dan nog als laatste kandidaat, welke ook een zeer fraai team samengesteld hebben. Zij gaan waarschijnlijk hun hele seizoen op Inside gooien, met een paar hele mooie Centers. Echter hebben wij ook een leuke inside, maar toch zal dit een lastige kloof worden.

Nu ik dit even heb kunnen analyseren, moet ik toch stellen dat het halen van de playoffs niet geheel onmogelijk, maar toch vrij lastig is. Met de juiste begeleiding tijdens het seizoen zouden de spelers wellicht zo gebracht kunnen worden dat zij het Letland lastig gaan maken. Ik kan dat op dit moment zeer lastig inschatten, aangezien ik geen exacte skills weet van de spelers. Maar om je vraag te antwoorden, zou ik zeer tevreden zijn met het halen van de PO's.

From: Peja

To: Hero
This Post:
00
242990.42 in reply to 242990.37
Date: 6/15/2013 5:06:20 AM
Los GansoS
III.1
Overall Posts Rated:
101101
Second Team:
Los GansoS II
Wat je van mij kunt verwachten als u21 coach is dat ik me er volledig voor ga zetten. Ik ben niet gauw tevreden, ik wil het uiterste uit elk moment halen. Zo ben ik in het dagelijkse leven en ook in dit spel. Verder zal ik voor elke game een voor en nabeschouwing in elkaar maken. Met een analyse van de game er van, met de tactiek erbij en opstelling.
Ik zie met deze selectie van spelers alleen maar een opwaartse richting, die ik duidelijk kan laten zien in de.poul fase en ook zeker in de Ko fase.
Met de kennis die ik zelf heb, zonder verder de selectie te kennen, denk ik dat zeker een halve finale plek mogelijk is. Dit is puur en alleen gebasseerd op de salaris en hoe enthousiast erover wordt gesproken.

Ik denk met mij als coach dat er heel wat gehaald kan worden uit deze lichting

This Post:
00
242990.43 in reply to 242990.38
Date: 6/15/2013 5:08:15 AM
Los GansoS
III.1
Overall Posts Rated:
101101
Second Team:
Los GansoS II
3pk jouw mail ik later op de dag met het antwoord

This Post:
00
242990.44 in reply to 242990.43
Date: 6/15/2013 6:11:01 AM
Overall Posts Rated:
1313
Wat een activiteiten! Ik ben erg benieuwd wie het gaat worden. Mijn vraag aan jullie is eentje met betrekking tot het tactische gedeelte van het spelletje. Zouden jullie één wedstrijd kunnen aangeven in jullie markante geschiedenis waaruit je tactisch inzicht in het spel blijkt (met uitleg ;)).

This Post:
00
242990.45 in reply to 242990.44
Date: 6/15/2013 6:28:52 AM
Overall Posts Rated:
284284
Naar mijn idee is dit de meest actieve verkiezing ooit. Leuk om te zien..

En zelfs Kale begint voor mij weer mee te doen door zn laatste betoog.. Al ben ik nog steeds van mening dat we gebruik moeten maken van het feit dat 'nieuwe' managers ervaring willen opdoen op internationaal niveau. Er komt een moment dat onze bondscoach op wil stappen, Kale nog een kind erbij krijgt en Arsjitekt het niet nog een keer gaat oppakken..

Voor alle 3 de volgende vragen:

1: Tot hoever wil je gaan om de managers van de nieuwe lichting U21 te sturen in de trainingen die ze moeten instellen?

2: Hoe vaak ben je bereid naar managers te pm'en om de gameshape op een goed niveau te houden?

3: Volgens mij kunnen jullie alle 3 de skills nog niet zien. Wat voor soort selectie qua skillverdeling hoop je eigenlijk tegen te komen? Welke stylen hoop je te kunnen spelen en met welke key skills denk je 'jouw' soort style te kunnen optimaliseren?

4: Wat ga je doen als de selectie waar je op hoopt, of die je verwacht, behoorlijk anders zal zijn? Andere style proberen, of ga je het aankomende seizoen de manager flink wat pm's sturen om de spelers 'jouw' kant op te krijgen?

Last edited by Maupster at 6/15/2013 6:44:10 AM

Ben je op zoek naar een BB-Buddy die jou alle kneepjes van BB bijbrengt? Neem dan deel aan het Buddy-sytem. Pm mij voor meer info
Advertisement