Op basis van de antwoorden die ik zo lees gaat mn voorkeur op dit moment uit naar Sluuge.. Suuge lijkt mij iets zelfverzekerder over te komen en lijkt duidelijk te weten wat hem straks te doen staat!
Maar Peja maakt mij toch ook nog steeds nieuwsgierig. Helemaal na laatst genoemde opmerking. Ik hou wel van een beetje bluf in dit spel om écht mooie resultaten neer te kunnen zetten.. En Peja zijn twijfel kan verholpen worden met een beetje hulp tijdens de opstart.
Kale, sorry, maar je hebt volgens mij al genoeg te doen met 1,5 baan en kids en GM-schap ;)
Maar ik denk vooral dat het voor de toekomst goed is wanneer andere managers ook kunnen laten zien wat ze kunnen.. Vooral ook voor het grote NT. Toch een prettig idee dat er meerdere kandidaten zijnin de toekomst voor het NT die ook U21 ervaring hebben.
Dus mijn keus gaat zowiezo niet naar jou Kale. Maar dat heeft niks te maken met jouw skills.. Er zijn gewoon 2 goede andere kandidaten en jij kan al ingezet worden als Bondscoach voor de grote jongens wanneer nodig.
Peja en Sluuge heb ik beide ook vertrouwen in overigens. Dus ik heb er een goed gevoel over dat het hoe dan ook goed gaat komen het aankomende termijn.
Mijn definitieve stem vul ik voorlopig nog niet in!
Ben je op zoek naar een BB-Buddy die jou alle kneepjes van BB bijbrengt? Neem dan deel aan het Buddy-sytem. Pm mij voor meer info