Benadering van de Guards met de meeste potentieZojuist alle coaches met de hoogste potentie guards benaderd. Leuk feitje is dat de 8 coaches van deze 9 spelers allen Nederlands zijn. Wat volgens mij vooral laat zien dat spelers die in Nederland blijven vaak beter doorgetraind blijven worden.
Ik heb ze (of jullie aangezien we een klein landje zijn en meerderen zowel forumlezer als trainer zijn

) een mailtje gestuurd met een indicatie van waar hun talent staat ten opzichte van de rest en een vraag naar de trainingsplannen met soms een klein beetje input van mijn kant.
Omdat ik denk dat het totaal aantal Skill Points niet teveel weggeeft en interessante / motiverende informatie is om te delen deel ik de stand van de aankomende guards ook hier op het forum voor de andere geinteresseerden.
De aankomende talenten op PG en SG zijn:
Steen 123 SP 25 jaar
van Voorn 111 SP 26 jaar
Splinter 106 SP 26 jaar (zelfde trainer als Zwaagman SF 106 SP....we kijken nog hoe de training hier verdeeld wordt..beiden nog een eind te gaan)
Botje 106 SP 25 jaar
van Ysselstein 116 SP 25 jaar (potentie 8)
van Alphen 106 SP 24 jaar
Hillikhuisen 111 SP 24 jaar
de Kreek 114 SP 24 jaar
Halberstadt 108 SP 23 jaar
Bij de jongere spelers zijn er nog iets meer talenten maar ik wilde mij beperken tot degene die al in de richting komen met nog maar zo'n 2-4 seizoenen te gaan.
Volgende week zal ik proberen op een zelfde manier de trainers van de bigs / SF talenten te benaderen.
Crunchy! If you eat fast enough