BuzzerBeater Forums

BB Nederland > Moeten er veranderingen komen in BB?

Moeten er veranderingen komen in BB?

Set priority
Show messages by
This Post:
00
251338.36 in reply to 251338.34
Date: 12/10/2013 6:21:18 PM
Overall Posts Rated:
408408
Oke ,Daar ben ik mooi ingetrapt (ik schaam me diep)
dat bericht ga ik ook maar ff verwijderen,dat wil ik nooit meer terugzien:)
Uiteraard een +1 voor jou!!

Last edited by primoss at 12/10/2013 7:16:48 PM

From: SDR
This Post:
11
251338.37 in reply to 251338.36
Date: 12/11/2013 4:07:18 AM
BasketballBreak Ballers
III.1
Overall Posts Rated:
7070
Gezien jullie iets langer meedraaien in dit spel dan ik, vraag ik me wel wat af. In vorige online spellen die ik heb gespeeld, werden ook vaak de beste ideeën op tafel gelegd ( zelfs compleet uitgewerkt), maar de spelleiding deed daar eigenlijk nooit wat mee? Hoe zit dat op BB?

This Post:
11
251338.38 in reply to 251338.37
Date: 12/11/2013 5:14:55 AM
Woodbridge Wreckers
DBA Pro A
Overall Posts Rated:
14211421
Ze lezen de suggesties wel, reageren ook wel eens erop maar ze hebben gewoon te weinig mankracht en tijd om er echt iets mee te doen volgens mij. Ze letten wel op de mening van het gross van de gebruikers en doen daar wel wat aanpassingen aan (zoals bijvoorbeeld het goedkoper maken van schietafstand en effectiviteit van blokken).

Message deleted
From: BB-Patrick

To: SDR
This Post:
00
251338.40 in reply to 251338.37
Date: 12/11/2013 6:26:05 AM
Overall Posts Rated:
506506
Ik denk dat de invloed van suggesties vanuit de community bij veranderingen in de laatste pakweg 10 seizoenen duidelijk zichtbaar is ;)

Last edited by BB-Patrick at 12/11/2013 6:26:22 AM

This Post:
11
251338.42 in reply to 251338.41
Date: 12/19/2013 4:18:34 AM
Overall Posts Rated:
3838
Hoe wordt er hier gedacht over het verkrijgen van inkomsten voor het regelen van een friendly. Niet het volledige bedrag uiteraard, maar zeg 20-25%? Lijkt mij wel wat namelijk. Het stimuleert wel het actief zijn en daarnaast moet je ook goed je minuten bijhouden voor de vorm. Je spelers kunnen daarnaast ook nog een geblesseerd raken. Dan is het toch lekker om nog wat extra centjes te pakken. Zeker voor de mindere teams. Daarom wilde ik er nog aan toevoegen dat teams in lagere Divisies dan meer uitgekeerd moeten krijgen misschien 50-60% ofzo... (die hebben toch vaak een veel kleiner stadion en minder fans).

Vind de game-engine met friendly's namelijk lang niet altijd zo friendly... dan komt het me nog al te vaak voor dat er spelers fouled-out raken. Waardeloos!

Last edited by Finkie at 12/19/2013 4:19:43 AM

From: SDR

This Post:
11
251338.43 in reply to 251338.42
Date: 12/19/2013 4:29:12 AM
BasketballBreak Ballers
III.1
Overall Posts Rated:
7070
Op zich ook een prima idee Finkie. Maakt het ook nuttiger om te investeren in stadions!

Terugkomend op het eerder geopperde idee van meer wedstrijden per week. Is het geen goed idee om voor Supporters een optie te creëren dat ze elke dag een soort van simulatiewedstrijd kunnen spelen? Hierdoor is er de mogelijkheid tot meer wedstrijden in de week, en is het aantrekkelijker om Supporter te worden (wat weer meer inkomsten op moet leveren...)

From: Finkie

To: SDR
This Post:
00
251338.44 in reply to 251338.43
Date: 12/19/2013 4:48:47 AM
Overall Posts Rated:
3838
Nou ik zou het hebben van een tweede team eigenlijk wel leuk vinden, als supporter dan. Dan denk ik wel dat BB wat meer geld binnen zou krijgen met zijn supporters. Maar durf alleen niet te zeggen of er veel managers zijn die om simulatiewedstrijden staan te springen. Zou een beetje neerkomen op het principe van een private league of niet? Persoonlijk vind ik en PL niet echt heel erg rewarding, omdat het uiteindelijk nergens over gaat. Je kunt gewoon elke week met je sterkste line-up spelen en als die minder is dan die van de ander... dan gaat het hem niet worden. Dat is alleen leuk als je een hoop buddy's hebt waar je tegen kunt spelen denk ik... zelf steek ik heel weinig tijd in mijn PL momenteel.

Het leuke van een extra competitiewedstrijd is dat het echt ergens over gaat. Dat het ervoor zorgt dat het seizoen incl. training wat vlotter verlopen en de ontwikkelingen iets sneller gaat dan nu. Dat zou ertoe kunnen leiden dat meer spelers geboeid blijven en het spel mogelijk weer wat meer managers krijgt. Echter kan het er natuurlijk ook voor zorgen dat het voor sommigen juist te snel gaat en zich niet kunnen vinden in dat ritme... maar ik ben i.i.g. van mening dat de veranderingen die gedaan worden wel betekenisvol moeten zijn en een duidelijke meerwaarde hebben. Een tweede team lijkt mij dan ook zeker wel wat =) en als een simulatiewedstrijd mijn clubje wat op zou leveren zou ik daar ook zeker niet negatief tegenover staan!

Last edited by Finkie at 12/19/2013 4:50:48 AM

From: primoss

This Post:
11
251338.45 in reply to 251338.42
Date: 12/19/2013 4:49:00 AM
Overall Posts Rated:
408408
Tsjaa,blessures en foules horen er denk ik gewoon bij,dan kan nl altijd gebeuren.
Als je dit eruit gaat halen ook tijdens friendly''s,dan krijg je in mijn ogen in een saaie gameplay,het moet niet allemaal
te voorspelbaar worden.En dat er geen inkomsten zijn ,bij dit soort wedstrijden is voor mij geen heel belangrijk ding,hoewel het voor nieuwkomers het wel iets kan zijn,maar ik verwacht niet dat BB dit zal gaan veranderen.
Waar ik persoonlijk wel wat in zie is dat managers die "live kijken" naar de wedstrijd ,meer invloed zouden moeten hebben. Stel een paar spelers kunnen nog wat meer minuten gebruiken om zo hun gameshape zoveel mogelijk te kunnen optimaliseren .Dat managers zelf de wissels kunnen regelen,hierdoor beloon je managers die vaak aanwezig ,+ je wordt actief bij het spel betrokken.Alleen dan komt het volgende probleem,de wedstrijden worden al eerder gespeeld ,ik geloof 15 minuten voor aanvang.Dus we zijn niet live aan het kijken:),dan zal er iets in game-engine moeten veranderen.
.

Last edited by primoss at 12/19/2013 4:51:11 AM

From: Finkie

This Post:
00
251338.46 in reply to 251338.45
Date: 12/19/2013 5:11:11 AM
Overall Posts Rated:
3838
Nee dat je live dingen zou kunnen veranderen gaat weer richting competitievervalsing. Er zijn heel veel managers die niet op het moment van de wedstrijd online kunnen zijn. Dan zouden die om zo een simpel feit benadeeld worden.

En wat de friendly's betreft. Ik heb ook niets over blessures gezegd. Die horen er zeker bij. Maar dat een speler fouled-out kan raken vind ik wel heel belabberd. De term fouled out hoort niet bij een friendly thuis. Natuurlijk maken spelers dan wel foutjes, maar als een speler 3 fouten heeft is dat al erg veel. Een friendly gaat namelijk nergens over. Dat een trainee zijn minuten niet pakt in een reguliere wedstrijd snap ik, maar in een friendly zou dit alleen maar mis kunnen gaan d.m.v. een opgelopen blessure.

Daarbij vind ik het toch echt wel heel netjes voor de minder teams als die wat inkomsten zouden halen uit friendly's. Dat zou alleen maar voor meer competitie zorgen. Ze zouden sneller hun stadion uit kunnen breiden, eerder naar de top kunnen klimmen en daardoor langer actief blijven. Dat allemaal door wat extra inkomsten te ontvangen... daar ben ik voor 100% van overtuigd!

Advertisement