Tsjaa,blessures en foules horen er denk ik gewoon bij,dan kan nl altijd gebeuren.
Als je dit eruit gaat halen ook tijdens friendly''s,dan krijg je in mijn ogen in een saaie gameplay,het moet niet allemaal
te voorspelbaar worden.En dat er geen inkomsten zijn ,bij dit soort wedstrijden is voor mij geen heel belangrijk ding,hoewel het voor nieuwkomers het wel iets kan zijn,maar ik verwacht niet dat BB dit zal gaan veranderen.
Waar ik persoonlijk wel wat in zie is dat managers die "live kijken" naar de wedstrijd ,meer invloed zouden moeten hebben. Stel een paar spelers kunnen nog wat meer minuten gebruiken om zo hun gameshape zoveel mogelijk te kunnen optimaliseren .Dat managers zelf de wissels kunnen regelen,hierdoor beloon je managers die vaak aanwezig ,+ je wordt actief bij het spel betrokken.Alleen dan komt het volgende probleem,de wedstrijden worden al eerder gespeeld ,ik geloof 15 minuten voor aanvang.Dus we zijn niet live aan het kijken:),dan zal er iets in game-engine moeten veranderen.
.
Last edited by primoss at 12/19/2013 4:51:11 AM