@ De kandidaten: Ik zou graag zien, dat de communicatie tussen de NT-Coach en de scouts verbeterd wordt, omdat die (als het goed is) het meeste over een bepaalde spelersgroep weten. Dit ligt natuurlijk niet alleen aan de Coach, maar ook aan de scouts, maar toch. Zouden jullie dit ook willen verbeteren? Zo ja, hoe?
@Arsjitekt: Binnen Hattrick ben je ook erg actief. Zowel LA als coach van een DIII team. Beide van deze jobs vergen (soms) veel tijd. Hoe ga je dit alles combineren met het bondcoach-schap van BB NT-Nederland?
Toen ik NT coach was in het laatste seizoen; heb ik met Patjebono besproken dat het een logische zet was om de scoutingsorganisatie over te hevelen naar de coach van de U21...Aangezien zij daar het meeste baat bij hebben...en zoals bij voetbal; NBA en Major League zullen door nauw communicatie de talenten gevolgd worden en bijtijds overgeheveld worden naar de senioren...
Communicatie staat bij mij hoog in het vaandel; dus mocht je een mening hebben kan je altijd mailen(scout; newbie; coach). Ik heb altijd iedereen gemailed en hield van tijd tot tijd contact met de coaches van de NT spelers...Maar ook met Patjebono en via de fora...
yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."