No mut possu vissiin vastas jo. Ei sitä voi enää muutella. Ja sitä paitsi olen sitä mieltä yhä että ei pitäisi vastata mitää tai vastata just noin ku possu. Pelattaisiin vaan kaikki pelit reilusti, ihan saman lailla kun suomen sarjoissakin pelataa. Huono puoli piilee vain siinä että jos/kun muut maat sopurentoilee keskenään. Silloin niillä on etulyöntiasema muihin verrattuna.
Tuntuisi että parempi on kun kukaan ei sovi mitään kuin että kaikki sopii sopimasta päåstyään ja kusettaa työkseen. Ensimmäinen askel olisi siis vähimtään itte lopettaa sopiminen ja kusettaminen. Tie kokonaan rehtiin mj-peleihin voi kuitenkin olla kivinen ja pitkä…jos edes mahdollinen.
rubbercube
Aina voi muutella kaikkea. Itse vähän ihmettelen miksi Suomessa tämä "sopurentoilu" on aina niin iso ja likainen asia. Accept it, get over it, use it. Kun lähestytään sopurentoilun kanssa, tehköön pomo mitä tekee eikä ole edes foorumissa mainitsemisen arvoinen asia.
Miten niin Suomen sarjoissa pelataan "reilusti", ettei muka sopurentoilua olisi...ei se ihan niin ole.
No olen sitten yksin näiden mielipiteideni kanssa Suomessa jos olen.