BuzzerBeater
BuzzerBeater Forums
BB Nederland > Rik Smits Bokaal seizoen 13
Back to the Sneak Peek
BB Nederland
scouting
27
BBQ Buzzerbeater
75
vraagje?
3
Rik Smits Bokaal seizoen 13
54
Nederland U21
210
idee voor talenten
51
Annulering BBQ
2
BBQ Inschrijving
20
B3 S13
46
Nieuw Scouting systeem
1
op zoek naar hollands talent
3
Draft Seizoen 12
25
National Team Debate Thread
12
National Team Speeches
3
Ranglijst seizoen 13
8
Election Rules
1
Tijd BB?
6
LA Gregoire
24
GM-Arsjitekt!
19
Off Topic: Ander Nieuws (WK 2...
115
<
>
Favorite Folders
Rik Smits Bokaal seizoen 13
Set priority
High
Normal
Low
Show messages by
Everybody
GM-Rijswijker (1)
Dionysos (3)
BB-Patrick (2)
3point king (4)
Maupster (2)
Tesse (1)
Arsjitekt (3)
GM-kalebam (1)
Koenkampioen (1)
Search this Thread (Supporter Feature)
From:
Maupster
To:
3point king
This Post:
7
154198.37
in reply to
154198.1
Date: 9/2/2010 11:43:15 AM
Overall Posts Rated:
284
Final: Gelis-Talentinho
Nog 2 uur voordat de managers Dion en 3PK dit cupseizoen gaan afsluiten.
Gelis, oudwinnaar van de cup, 3PK die na 2 verloren finales een cupwinnaar kan worden, wat willen we nog meer dan dit prachtige affiche?
Wat willen we nog meer? Nou, een onvervalste buzzerbeater natuurlijk, of een Donny Hieltjes die ondanks bagger vorm zichzelf herpakt en een regen aan 3punters raak zal schieten, een kolkende arena en een volle chat. Wat we nog meer willen? Een Calixto Delgadillo, de nieuwste 200+k center van Gelis die zich helemaal het ongans dunkt met de snot uit zn ogen, een verlenging, nee 3! Een BB-Patrick die kort voor tijd nog reclame maakt op de hoofdpagina van BB voor deze pot of een BB-Charles in het publiek met een wit bord in zn hand plus tekst 'Dutch Basketbal RULEZZZ', nee, nog beter, een Snowflake met bord ' Go Talentinho' Of een Kalebam in publiek inclusief notebook die alvast wat scoutingwerk gaat doen voor zn komende U21 baan omdat hij denkt dat ook de nu nog 22-jarige Apotheker mee mag doen zodat de de spanning voor de nieuwe verkiezing wat terugkomt! Dat is wat BB-Nederland wil! Laat het komen, heren, maak het waar! Het is nu aan jullie!
Dat is wat we willen. Wat we sowieso krijgen? Een onvervalste champ dit seizoen! Gelis al meerdere seizoenen een cuptiger! 2 halve finales en 2 finales! 1 x gewonnen! Talentinho, na een korte stap terug back op niveau, met nu zn 3de finale!
Saillant detail. Gelis won zijn enige cupoverwinning in seizoen 5, ten nadele van Talentinho. 3PK zal getergt zijn tot op het bot!
Over 1,5uur vangt de wedstrijd aan. Komt het zien!
Last edited by Maupster at 9/2/2010 11:52:13 AM
Ben je op zoek naar een BB-Buddy die jou alle kneepjes van BB bijbrengt? Neem dan deel aan het Buddy-sytem. Pm mij voor meer info
Mark Unread
Ignore User
From:
Tesse
To:
Maupster
This Post:
0
154198.38
in reply to
154198.37
Date: 9/2/2010 11:52:05 AM
Cruesli
DBA Pro A
Overall Posts Rated:
533
Second Team:
The Milk
Leuke voorbeschouwing weer! Ik zal je een balletje geven
.
Ik zal gaan kijken, maar met Hieltjes in matige vorm en verder geen enkele speler van 3pk in proficient vorm vraag ik me af of het spannend gaat worden.
Crunchy! If you eat fast enough
Mark Unread
Ignore User
From:
3point king
To:
Tesse
This Post:
1
154198.39
in reply to
154198.38
Date: 9/2/2010 12:22:12 PM
Talentinho
DBA Pro A
Overall Posts Rated:
481
Second Team:
De Grote Spelers
We zullen zien! Gelis is veruit favoriet door mijn slechte vormen, het is 90-10% in mijn ogen. Daarnaast hebben wij de afspraak dat geen van beiden de bug zal checken, zodat er sprake van oprechte trash-talk kan zijn in de chat!
Mark Unread
Ignore User
From:
Dionysos
To:
3point king
This Post:
0
154198.41
in reply to
154198.39
Date: 9/2/2010 12:33:26 PM
Overall Posts Rated:
36
Ik snap de analyse.....en thanks voor het bovenstaande affiche....maar ik deel niet de 90-10 kansverhouding. Mijn jongens hebben goed getrained/gerust de afgelopen dagen maar ook zo kort voor de wedstrijd zie ik de spanning in de ogen. Voor de meesten is dit de eerste keer dat ze in een echte alles-of-niets wedstrijd spelen en hun klasse nu zullen moeten etaleren. Het plezier moet uiteraard vooropstaan en dat geldt eveneens voor ons managers. Tot straks in de chat.....
Mark Unread
Ignore User
From:
Maupster
To:
Dionysos
This Post:
0
154198.42
in reply to
154198.41
Date: 9/2/2010 2:47:18 PM
Overall Posts Rated:
284
Nogmaals proficiat met je 2de cup Dion!
Ben je op zoek naar een BB-Buddy die jou alle kneepjes van BB bijbrengt? Neem dan deel aan het Buddy-sytem. Pm mij voor meer info
Mark Unread
Ignore User
From:
Dionysos
To:
Maupster
This Post:
0
154198.43
in reply to
154198.42
Date: 9/2/2010 3:16:49 PM
Overall Posts Rated:
36
Allereerst Maupster nogmaals dank en respect voor de leuke aankondiging eerder vandaag. Dat wordt zeer gewaardeerd, los van het feit dat ik toevallig ook zelf mocht aantreden.
Uiteraard een dank aan Talentinho/LA-3pnt voor een zeer spannende beker finale en de leuke chat. Ik ben simpelweg gelukkig met de overwinning. Dat dit voor een groot deel ook weer te danken is aan LA-3pnt, omdat zijn NT-ers vorige net iets teveel minuten hebben gespeeld, moet voor hem uiteraard extra zuur zijn. Gelet op het potentieel van zijn selectie en het feit dat dit alweer zijn 3e beker finale was, denk ik dat ik niets teveel zeg als we hem in de nabije toekomst op de hoogste trede zullen zien.
Ik ga nu even genieten van dit, relatieve, succes en vervolgens weer hard aan de bak om wederom de POs te behalen en wie weet wat er dan nog mogelijk is.....aan het zelfvertrouwen kan het vanavond niet liggen.
Cheers,
Dionysos aka Gelis aka P.
Mark Unread
Ignore User
From:
Koenkampioen
To:
Dionysos
This Post:
0
154198.44
in reply to
154198.43
Date: 9/2/2010 3:40:12 PM
Overall Posts Rated:
2
Gefeliciteerd met de overwinning!
Dat waren mooie taferelen in MIJN stadion.
Vraag me af of dit geintje van BB een extra plaagstoot is richting mijn publiek omdat ik in de halve finale verloren heb. Beetje zuur voor mijn fans.
Maar goed, willen jullie zo meteen alle zooi weer opruimen en de zaal netjes afsluiten, zodat ik morgen weer fris en fruitig kan trainen?
Mark Unread
Ignore User
From:
Dionysos
To:
Koenkampioen
This Post:
4
154198.45
in reply to
154198.44
Date: 9/2/2010 4:14:40 PM
Overall Posts Rated:
36
Campione.....Campione.....ole ole OLE! CAMPIONE ......... soory Koenkampioen, kan je bijna niet verstaan....het is een gekkenhuis in de kleedkamer! De zaal zullen we netjes achterlaten, maar je kleedkamer moet echt een beetje verbouwd worden....wellicht gelijktijdig met een stadion-uitbreiding?
:D
Mark Unread
Ignore User
From:
Arsjitekt
To:
Dionysos
This Post:
0
154198.46
in reply to
154198.45
Date: 9/2/2010 8:03:05 PM
Overall Posts Rated:
204
Van harte gefelicteerd met deze topprestatie!
Mark Unread
Ignore User
From:
GM-Rijswijker
To:
Dionysos
This Post:
0
154198.47
in reply to
154198.45
Date: 9/3/2010 2:04:07 AM
Overall Posts Rated:
2
Congrats Champ!
yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."
Mark Unread
Ignore User
Disable Emoticons and Images