Naar mijn idee is dit de meest actieve verkiezing ooit. Leuk om te zien..
En zelfs Kale begint voor mij weer mee te doen door zn laatste betoog.. Al ben ik nog steeds van mening dat we gebruik moeten maken van het feit dat 'nieuwe' managers ervaring willen opdoen op internationaal niveau. Er komt een moment dat onze bondscoach op wil stappen, Kale nog een kind erbij krijgt en Arsjitekt het niet nog een keer gaat oppakken..
Voor alle 3 de volgende vragen:
1: Tot hoever wil je gaan om de managers van de nieuwe lichting U21 te sturen in de trainingen die ze moeten instellen?
2: Hoe vaak ben je bereid naar managers te pm'en om de gameshape op een goed niveau te houden?
3: Volgens mij kunnen jullie alle 3 de skills nog niet zien. Wat voor soort selectie qua skillverdeling hoop je eigenlijk tegen te komen? Welke stylen hoop je te kunnen spelen en met welke key skills denk je 'jouw' soort style te kunnen optimaliseren?
4: Wat ga je doen als de selectie waar je op hoopt, of die je verwacht, behoorlijk anders zal zijn? Andere style proberen, of ga je het aankomende seizoen de manager flink wat pm's sturen om de spelers 'jouw' kant op te krijgen?
Last edited by Maupster at 6/15/2013 6:44:10 AM
Ben je op zoek naar een BB-Buddy die jou alle kneepjes van BB bijbrengt? Neem dan deel aan het Buddy-sytem. Pm mij voor meer info