om een goede SF te trainen heb je eigenlijk 2 opties: ofwel start je van een SF met een lengte tussen de 1m9 en 2m, welke overal al goed is, en train je hem zowel inside als outside evenwichtig op.
Het nadeel is dat hij al op de SF zal spelen (best) en je de SF positie alleen nooit kan trainen, dus altijd 2 of 3 posities zal trainen, waardoor eht traag gaat.
Je kan ook zoeken naar een langere speler met al goede outside skils, of een kleinere speler met al goede inside skills. Je speelt die dan op SG of respectievelijk PF, en traint de skills die hij nog niet zo goed heeft tot hij de perfecte SF is.
Jou speler voldoet eigenlijk aan geen van beide criteria. Om er een goede SF van te maken zal je hem meer inside moeten trainen dan outside, aangezien hij outside al ietje beter is, en hij is klein. Hij zal niet goed presteren op de PF, dus zal hij dan SF moeten spelen, terwijl hij voorlopig best op de PG of SG speelt... het trainen zal ook zo traag gaan gezien zijn lengte en het feit dat je meerdere posities traint dat hij nooit beter zal worden dan een gemiddeld goede SF.
Persoonlijk zou ik kiezen voor een guard dus.
PG of SG? geen idee, beiden kunnen nog perfect, en voor beiden zijn de andere skills ook perfect.
Je zal wat moeten iezen of je liefst jumpshot/outside shooting traint, of Passen en balbehandeling. Want daar ligt het grote verchil wanneer je je keuze maakt.
Als je er een PG van maakt zou ik hem geen extra jumpshot trainen, dat is dan al hoog genoeg. Enkel nog OD / passing en handling, goed afgewisseld dat die gelijkmatig stijgen, en niks anders.
Voor SG zou ik kiezen voor OD / outisde shooting / jumpshot, en ook niks anders meer.
Als je dit doet heb je binnen drie seizoenen een monster! Als Sf zal het nooit een monster worden... daarvoor zijn zijn insides nu te laag en zijn lengte te klein...
They are not your friends; they dispise you. I am the only one you can count on. Trust me.