Puur uit nieuwsgierigheid hoor, maar waarom gaf je eerst het bondscoachschap van Nederland op voor het bondscoachschap van Japan en doe je nu weer hetzelfde andersom?
Ik gaf het op omdat we dachten dat het tijd was om een ander user in NEDERLAND te laten proeven hoe leuk het is om het te runnen. We hadden onze stinkende best gedaan om NEDERLAND op de kaart te brengen..Maar tegelijkertijd voelden we ons verantwoordelijk om de community in Nederland levendig te houden en leek het ons een goed idee om het team fris door een ander te laten regelen en de community kennis te laten maken met een ander coach. Stiekum in de achtergrond wisten dat er goede potentiele kandidaten waren. Dus waarom niet? Met trots stapte we af.. maar vlak voor de deadline begon het toch te kriebelen en zocht ik een totaal nieuwe uitdaging...We hadden NEDERLAND echt vanuit het niets opgebouwd met fantastische coaches en was benieuwd of ik het ook voor een ander land kon doen...Helaas is het NIPPON verhaal niet zoals NEDERLAND..maar toch tevredenheids percentage van boven de 70%.
En waarom ik terug ben is dat ik het nog steeds leuk vind. En NEDERLAND toch een beetje als familie beschouw...:D Zoals Van Gaal zegt: het is mijn droombaan..:D
yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."