Ik ben duidelijk op de goede weg met mijn team,vandaag welliswaar slechts een oefenwedstrijd gewonnen,maar toch.
Het team waar ik tegen speelde staat bijna 13000 plaatsen hoger op de wereldranglijst,maar heeft slechts 8 spelers in zijn team,het zijn bijna allemaal spelers die veel meer verdienen dan mijn spelers.
Nu merk ik dat als 8 spelers hebt in je team ,dat je goede kans maakt als je eigen team een beetje uitbalanceerd is,mijn team bestaat uit 12 spelers die behoorlijk gelijkwaardig aan elkaar zijn,dus ik kan mijn spelers goed laten roteren,zodat ze bijna allemaal in een goede vorm steken.En zijn spelers verkeren in een slechte vorm,omdat ze teveel minuten moeten maken.
In mijn team zit geen 1 speler die boven de 10 k per week zit,bij het team waaran ik vandaag heb gewonnen zitten een paar spelers die boven de 30 k verdienen.Ik probeer mijn spelers een beetje gelijkmatig te verbeteren,zodat hun salaris niet te hoog wordt.Maar ik ben blij dat ik nu ook tegen dit team met 10 punten verschil heb gewonnen,in een uitwedstrijd. In begin heb veel wedstrijeden verloren,maar nu merk ik dat het wat tijd kost op een team op te bouwen,en nu begint het leuk te worden,door dit soort overwiningen.
Last edited by primoss at 12/1/2011 2:20:03 PM