Haha een van de zwaarste weken? Ik heb zelden makkelijkere weken. Tegen primos uit is iedereen kansloos dus daar hoef je je niet druk om te maken. Dan blijft er nog maar 1 thuiswedstrijd over, tsja dat is weinig pittig

, helemaal omdat er nog amper druk op staat in de league door de voorsprong van 4 games.
Zware weken zijn die van 3 wedstrijden waar je spelers moet sparen en juiste opstellingen moet kiezen. Laat ik daar nu net 3x op rij geen opstelling in de beker gemaakt hebben wat flink op de vorm slaat natuurlijk

, helemaal zuur omdat ik er 2 win met 100+ verschil dus dan had ik niets aan de basis en het verspelen van teamgeest hehe. PLs maak ik sowieso eerder bij toeval dan bij regelmaat een opstelling, maar dat is ideaal omdat ik inmiddels op vrijdag perfect mijn spelers kan inschatten na de training door de pls haha.
Mya laten we eerlijk zijn, het niet maken van opstellingen is al seizoenen lang een probleem voor me haha. Dit jaar na een prima start dus alweer een onvoldoende voor de manager helaas!
Maar wees gerust, als het er zo echt om draait tijdens de playoffs heb ik mn team weer in vorm en mn spirit op orde ;) Dan ga ik in ieder geval een zilveren trofee aan mn kast toevoegen hoop ik...
Last edited by BB-Patrick at 8/30/2014 4:06:48 PM