Ik heb ook nog wel een vraagje voor Rijswijker... hoe denk je deze termijn in te gaan vullen? Is het gevaar niet aanwezig dat na 6 seizoenen NT's coachen achter elkaar jouw denkwijze wat meer bekend wordt bij opponent-coaches? De vorige keer aan het einde van je termijn als NT coach hebben we op het EK tactisch een paar keer het onderspit gedolven, hoe wil je dat nu voorkomen? (Niets wegnemend van het feit dat ik die periode nog steeds als zeer succesvol acht!) Beschouw je het bondscoachschap van Japan als succesvol? Waarom deze keer opgegeven voor Nederland ipv Japan?
3Point; eindelijk ben je er..:D
Het gevaar van voorspelbaarheid? Neuh; geen coach die mijn hele carrier heb kunnen volgen..en ik heb geen voorspelbaarheid want dat hangt echt af van de spelers die ik in mijn hoede heb...En ik zorg echt wel dat ik niet te pakken ben op alleen outside of inside...:D Zoals reeds eerder vermeld..Het team wordt begin geselecteerd op outside en inside/aanvallend en verdedigend..zodoende waren er voorheen spelers niet geselecteerd die te monoskilled waren....De Ruskas..zeg maar..Toen was het nog wel noodzakleijk om hem af en toe op te stellen..
Toegegeven er waren (een paar) wedstrijden verloren op taktisch gebied....so what; who cares...Vraag aan de insiders hoeveel we hebben gewonnen op taktisch bedied...Dus .
Een coach moet durven en nooit behouden spelen..dat er wedstrijden verloren waren; leren we alleen maar van. En gelukkig mag ik me prijzen dat je het ook suc6vol acht...:D
Suc6vol in NIPPON. Enerzijds ja; ben met 70+% weggeaan en veel met coaches gepraat; echter is het een hele prille community en geen opvolgers; er zijn gaten dus de lichtingen zijn niet goed geprogrammeerd...Iets wat ik hiero in NEDERLAND ook constateer...Niets ten nadele van Hammer..maar je bent eenmaal ook afhankelijk van de coaches...Vandaar dat ik de nieuwe regels van BB als NT coach zijnde het zeer waardeer!!:D
yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."