Kan du inte visa upp vad Mundial Giménez Soller har för skills. Vore kul å veta vad man som gammalt SBBL lag kan lägga 6.2 miljoner på..
Kan säga som så att han inte alls är lika bra som vissa spelare som köps upp av lagen här denna säsong. Och för väldigt mycket mindre pengar än vad jag köpte Mundial för. :)
Ja, ett bättre exempel på att köpa en spelare med helt fel tajming få man leta efter. Grattis Jacob! :p
Fattar verkligen inte hur han inte kan vara bättre. Han va ju 21 när han köptes, så han måste ju ha varit väldigt fin. För den summan måste ju planen ha varit att han skulle fortsätta tränas också eller? Men tre säsonger senare så presterar han ju som om han knappt fått träning?
Finns ju dock andra oturliga köp. Många som lagt dyra pengar på insidespelare. Jag själv överbetalade ju för MAlte KAltenbach och även mitt projekt med Vladimir Rozga blev ju en stor flopp. Lyfte honom ett par steg i olika outsideförmågor och tappade ändå mer än en miljon på mindre än en säsong...
Annars skulle jag nog vilja påstå att jag överlag gjort helt ok affärer på transfern. Iaf så länge jag hållt mig till spelare runt eller under miljonen...